پوستر نخستین جشنواره دانش بنیان«فردخت» استان سمنان رونمایی شد

پوستر نخستین جشنواره ملّی فرهنگی و هنری و دانش‌بنیان «فردخت» استان سمنان رونمایی شد.
پوستر نخستین جشنواره دانش بنیان«فردخت» استان سمنان رونمایی شد
1403/06/21 - 08:39
تاریخ و ساعت خبر:
197790
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان سمنان؛ آئین رونمایی از پوستر اولین جشنواره ملّی فرهنگی و هنری و دانش‌بنیان «فردخت» استان سمنان با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد (عج) و دبیر جشنواره «فردخت» و اعضای کمیته این جشنواره، در سالن اجتماعات کوثر استانداری سمنان برگزار شد.

کبری اعرابی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این آئین اظهار کرد: جشنواره پوشاک ایرانی‌اسلامی فردخت برای نخستین‌بار با محوریت طراحی، دوخت و پژوهش در استان سمنان برگزار می‌شود‌.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مورد محورهای رقابت در جشنواره پوشاک ایرانی‌اسلامی «فردخت» توضیح داد: محورهای رقابت در بخش اثر، طراحی و تحقیق است و شرکت‌کنندگان با ارائه نمونه‌کار دوخته شده، طراحی و ارائه طرح با تکنیک طراحی دستی و پژوهش و ارائه آثار علمی می‌توانند به محورهای مشخص شده بپردازند.

این مقام مسئول به اهداف جشنواره پوشاک ایرانی‌اسلامی «فردخت» اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری و ایجاد بستر تمدن‌سازی نوین ایرانی‌اسلامی است.

وی با بیان اینکه تاکنون 35 نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام از پنجم لغایت ۲۵ شهریورماه بوده و علاقه‌مندان تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند.

اعرابی یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره مهرماه در مرکز استان برگزار خواهد شد و از نفرات برتر رقابت‌های استانی در هر بخش با اهدای جوایز نفیس تقدیر به‌عمل خواهد آمد و برگزیدگان به پنجمین جشنواره ملّی «فردخت» در بخش کشوری معرفی می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: آدرس دبیرخانه جشنواره «فردخت» سمنان، میدان نماز، جنب مجتمع خدمات درمانی پزشکان قومس، مؤسسه مد و لباس «ماه‌بانوی عفیف» است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فردخت، سمنان، پوشاک
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو