شهید راه قدس سیدحسن نصراله

ترجمان واقعی لبیک یا حسین

تبریز- شهیدسید حسن نصراله!تو ترجمان واقعی راه شهید کربلا بودی و چه زیبا لبیک یا حسین را برایمان معنا کردی و گفتی :لبیک یا حسین یعنی اینکه در معرکه جنگ باشی هر چند تنها باشی ؛ هر چند مردم تو را ترک کرده باشند و تو را متهم کنند و تو را خوار کرده باشند .
ترجمان واقعی لبیک یا حسین
1403/07/11 - 17:59
تاریخ و ساعت خبر:
198586
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان شرقی :پورخردمند کارشناس سیاسی طی یادداشتی نوشت:خبر کوتاه بود اما دردناک و جانسوز برای همه آزادگان و مسلمانان جهان . از صمیم دل بعد از رهبر معظم انقلاب به سید حسن نصرالله ارادت و علاقه وافری داشتم و صادقانه می گویم هر بار با شنیدن سخنان آتشین و‌ حماسی او اشک شوق می ریختم و احساس غرور میکردم . هنوز مثل خیلی ها در بهت و حیرتم . یکی از دوستان پیام داد که فلانی چرا سکوت کردی و مطلبی نمی نویسی ؟ بغضم شکست دلنوشته ای را تقدیم میکنم ؛ یا صاحب الزمان به فریاد مان برس که جز تو فریادرسی نیست و آه و ناله کودکان و مادران فلسطین و لبنان ؛ بلند است تا به آسمان .
▪️آقا سید حسن نصرالله !
در فراقت باید گریست و در عزایت سینه چاک کرد .
شهادت گوارای وجودت باد چرا که عالمانه و خالصانه قدم در راهی گذاشتی که پایانی جز مرگ سرخ در انتظارت نبود و‌ یا بهتر است بگویم در انتظار مرگ سرخ لحظه شماری می کردی و در نهایت آنرا در آغوش کشیدی مثل مادری که فرزندش را در آغوش می کشد و در غزه مادران ؛ کودکان بی جان خود را در آغوش می کشند !
مجاهد کبیر !
تو در بندگی و طاعت ؛ از زهاد و عباد زمان بودی .
در عشق و ایمان ؛ فنای فی الله بودی .
در تحمل سختی‌ها ؛ سنگ صبور جبهه مقاومت بودی .
در مبارزه با استکبار و صهیونیسم مصمم تر از همیشه بودی .
در صلابت و استواری و ایمان به هدف ؛ کالجبل الراسخ بودی .
در میدان نبرد و مبارزه ؛ شجاع ترین بودی ؛ برای همین بود که خصم زبون ؛ هشتاد و پنج تن بمب بر سرت ریخت !
▪️سیدالشهدای مقاومت !
تو ترجمان واقعی راه شهید کربلا بودی و چه زیبا لبیک یا حسین را برایمان معنا کردی و گفتی :
لبیک یا حسین یعنی اینکه در معرکه جنگ باشی هر چند تنها باشی ؛ هر چند مردم تو را ترک کرده باشند و تو را متهم کنند و تو را خوار کرده باشند .
یعنی خودت و زن و فرزندان و اموالت در وسط معرکه باشند .
▪️سرباز مخلص ولایت !
تو با همه عظمتی که داشتی و حتی آنزمان که تو را مرد سال انتخاب کردند دست رهبری را بوسیدی و گفتی من هر چه باشم سرباز کوچک ولایت هستم .
تو نه حامی و پشتیبان که پیرو محض ولایت بودی که گفتی : من نمی گویم خدایا از عمر من بکاه و بر عمر رهبر افزای بلکه می گویم خدایا بقیه عمر مرا بگیر و بر عمر رهبر افزای .
▪️سید مظلوم !
چیزی که وجدان های بیدار را بیشتر عذاب می دهد شهادتت نیست که هیچ مرگی غیر از شهادت سزاوار تو نبود بلکه مظلومیت تو بود آنگاه که در بحبوحه جنگ سی و سه روزه خطاب به کشور‌های عربی گفتی : ما انتظار یاری شما را نداریم اما لااقل از پشت خنجر نزنید !
تو یک تنه جور حکام بی غیرت بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی در دفاع از آرمان فلسطین و‌ قدس شریف را بر دوش کشیدی !
این درد را به کجا بریم که ۲۵ دولت عربی ؛۴۳۰ میليون عرب ؛ ۵۷ کشور اسلامی ؛۲ میلیارد مسلمان نتوانند با غده چرکین سرطانی و فرزند شوم ابلیس مقابله کنند !
رسول الله ﷺ فرمود :
"نزدیک است به شما زمانی بیاید که همه کفار دنیا برای نابودی شما یکدیگر را صدا بزنند...
کسی گفت : یا رسول الله ! آیا ما در آن زمان تعدادمان کم هستند ؟
حضرت فرمود : خیر شما زیاد هستید ولی مثل چوبک های سیل آورده می مانید ( بی انگیزه و بی هدف ) و این دو چیز شما را خراب ساخته است .
▪️دولتهای مرتجع عربی !
اینک شما و وحشت دنیای بی حسن . یقین بدانید با خاموشی صدای طنین انداز و دشمن شکن سید حسن نصرالله ؛ روی آرامش را نخواهید دید چرا که دشمن مدعی از نیل تا فرات ؛ داعیه اشغالگری را گسترش خواهد داد مگر آنکه از خواب غفلت بیدار شوید و گر نه با لگد دشمن بیدار می شوید .
از سکوت است اگر بمب فرو می ریزد
شرم تلخی است که هی ننگ از او می ریزد
آسمان یکسره در سیطره ی قابیل است
این سکوتی ست که در خدمت اسرائیل است
باز از ماست که بر ماست خدا می داند
دشنه از پشت سر ماست خدا می داند
▪️دشمن خبیث !
بدان با شهادت سید عباس موسوی پرچم حزب الله بر زمین نیافتاد که با شهادت سید حسن نصرالله بر زمین افتد ؛ سید حسن نصرالله ؛ شخص نیست بلکه مکتب است و طریق . مرگ پایان نصرالله نیست بلکه آغاز نصرالله است و یقین داریم قطره قطره خون این شهید بزرگوار و همه شهدای جبهه حق و حقیقت همچون سیل ؛ خانه‌ سست قبیله صهیون را ویران خواهد کرد .
▪️حاج قاسم عزیز !
انگار بعد از تو ؛ نخ‌ تسبیح پاره شد دلتنگ یارانت شدی و‌ یکی یکی به سویت می آیند ؛ هنوز درد فراق تو و ابو مهدی المهندس برایمان تازه بود که درد فراق گل‌های گلستان کربلا را نیز باید تحمل کنیم .
راستش ما هم دلتنگیم ؛ دلتنگ شهیدان سرافراز حاج ابراهیم رییسی ؛ سردار زاهدی ؛ سردار حاجی رحیمی ؛ علی کرکی ؛ سردار نیل فروشان ؛فواد شکر ؛ اسماعیل هنیه و سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله .
وَ سَلَٰمٌ عَلَيۡهِ يَوۡمَ وُلِدَ وَيَوۡمَ يَمُوتُ وَيَوۡمَ يُبۡعَثُ حیا
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لبنان،سیدحسن نصر الله
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان شرقی
V
آرشیو