خبرگزاری زنان ایران

وسایل شخصی مهدی باکری به موزه دفاع مقدس تبریز اهدا گردید

تبریز- وسایل شخصی و دست نوشته‌های شهید سردار مهدی باکری در مراسمی از سوی خانم صفیه مدرس، همسر شهید مهدی باکری به موزه دفاع مقدس تبریز اهدا گردید.
وسایل شخصی مهدی باکری به موزه دفاع مقدس تبریز اهدا گردید
1403/06/06 - 11:05
تاریخ و ساعت خبر:
197317
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان شرقی، این وسایل و اشیا شامل لباس، کیف‌های شخصی، دست نوشته‌ها، متون سخنرانی، سند ازدواج، کارنامه‌های تحصیلی، دعاها و قرآن همراه شهید مهدی باکری است که با اهدای آنها به موزه دفاع مقدس، مردم می‌توانند از نزدیک آنها را مشاهده کنند.
صفیه مدرس در این مراسم بر ضرورت تداوم راه شهدای والامقام دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید راه شهدا ادامه داشته باشد. باید به جوانان و نوجوانان اهداف و آرمان‌های شهدا تبیین شود و راه و روش زندگی شهداتداوم یابد.
شهید مهدی باکری متولد ۳۰ فروردین سال ۱۳۳۳ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی است که فرماندهی لشکر ۳۱ عاشورا را در زمان دفاع مقدس بر عهده داشت و در ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر واقع در استان بصره عراق به شهادت رسید.
این سردار دلاور در طول سال‌های جنگ تحمیلی در عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر مقدماتی، والفجر ۱، ۲، ۳، ۴ و همچنین عملیات خیبر حضور و فرماندهی رزمندگان آذربایجان را بر عهده داشت.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید،باکری،دفاع مقدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو