شهدا عزت و اعتبار را برای کشور به ارمغان آوردند

همسر یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس از شهرستان چناران گفت: شهدا با نثار جان خود باعث عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند، شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت به خارج از مرزها شتافتند و با نثار خون خود سربلندی را به ایران هدیه دادند.
شهدا عزت و اعتبار را برای کشور به ارمغان آوردند
1403/05/31 - 16:42
تاریخ و ساعت خبر:
197096
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی، همسر شهید سید عباس موسوی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس شهرستان چناران ضمن گرامیداشت نام و یاد شهداء اظهار کرد: شهدا با تمام توان خود، برای دفاع از آبرو و عزت کشور جنگیدند و با گذشتن از تمام هستی و زندگی، افتخار و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
بتول نامی، در ادامه بیان کرد:خانواده شهدا با صبر و بردباری برای پیشرفت و سربلندی کشور تلاش کردند و اینک وظیفه ما این است که آنها را تنها نگذاریم و از آنان تکریم کنیم.
وی تاکید کرد: شهداء بهترین راه را برای خود برگزیدند و با وجود داشتن همسر و یا فرزند نگذاشتند ذره ای از آب و خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.
همسر شهید موسوی خاطرنشان کرد: شهداء با نثار جان خود، امنیت را برقرار کردند تا نقشه شوم دشمنان کوته فکر را خنثی کنند.
وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد امنیت و آرامش هستیم به برکت خون پاک شهداء است که از هستی خود برای آسایش هموطنان و کشور خود گذشتند.
همسر شهید دوران دفاع مقدس کار شهدای مدافع حرم را در دفاع از حرم اهل بیت (ع) کار بسیار ارزشمندی دانست و افزود: شهدا با خدا معامله کردند بنابراین پروردگار جهانیان پاداش این فداکاری را با شهادت به آنان داد.
انتهای پیام/ خبرنگار ملیحه مداح

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای استان خراسان رضوی ، شهدای شهرستان چناران ، شهید سید عباس موسوی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو