خبرگزاری زنان ایران

پیاده روی در جاده عشق

تبریز-باز هم اربعین ،باز هم پیاده روی در جاده عشق رسید و هر که گرفتار حسین شد در آتش آن می سوزد و هر چه بیشتر بسوزد عطشش بیشتر ،ارادتش عمیق تر و ایمانش باورمندتر می شود .
پیاده روی در جاده عشق
1403/06/07 - 11:56
تاریخ و ساعت خبر:
197329
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان شرقی،پور خردمند افزود:در موسم دلتنگی دل بهانه میگیرد و‌ آهنگ رفتن می کند . امان از غروب بین الحرمین که در میانه آن چشم میل گریستن دارد آه از دل بر می آید بانک انا العباس هیمنه دارد روضه علی اصغر شنیدن دارد .
موذن وقتی بانگ حی الصلوه سر می دهد یاد نماز آخر حسین در وسط میدان جنگ می افتی که هم بموقع بود هم علنی بود و هم به جماعت بود .
نمیدانم مسیر نجف تا کربلا را پیاده رفتید یا نه ؟ باور کنید انگار در جاده بهشت قدم برمی‌داری ! هر قدم که برمی‌داری یاد اسرای کربلا می افتی که چگونه منزل به منزل درد هجران می کشیدند زخم زبان می شنیدند تازیانه می خوردند و نوحه سر می دادند :سن آت‌ اوسته پای پیاده من نقدر قاچیم دولانیم بابا
وی با اشاره به یاران و همراهان بیان نمود:توفیق تشرف به کربلا نصیبم گشته است و یقین دارم اغلب شما در مسیر عاشقی قرار گرفته‌اید و در این سفر پر خیر و برکت و معنویت که آرزوی همه محبان خاندان اهل بیت و عصمت هست حضور دارید . آمدم در اربعین شهدای کربلا سرسپرده حسین باشم و غمخوار زینب . لایق نیستم اما نایب الزیاره تک تک شما هستم دعا کنید زیارتم قبول شود و دعاهایم مستجاب .
پور خردمنددر نجف اشرف برای موفقیت همه ارکان نظام خصوصا دولت جناب آقای دکتر پزشکیان ادامه می دهد: دعا کردم چرا که موفقیت آن ؛ موفقیت همه ما خواهد بود و صاحب نهج البلاغه را قسم دادم یار و مددکار این دولت باشند . حوالی عمود ۳۲۴ از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به همه وزرای کابینه باصطلاح « وفاق ملی » دولت چهاردهم با خبر شدم . رای گیری یکجا برای همه وزرا اولین بار و رای به تمامی وزرا برای دومین بار هست که اتفاق افتاد .

آنچه که از اصطلاح « دولت وفاق ملی » به ذهن متبادر میگردد این هست که افراد و گروههای سیاسی اعم از چپ ؛ راست ؛ اصلاح طلب ؛ اصولگرا ؛ معتدل ؛ مستقل و انقلابی علیرغم اختلاف در شیوه حکمرانی اما در اصل اعتقاد به مبانی اصیل جمهوری اسلامی ؛ اصل مترقی ولایت فقیه ؛ اعتقاد به حاکمیت جمهوریت و اسلامیت ؛ اعتقاد به عزت - حکمت - مصلحت در سیاست خارجی ؛ مرزبندی با دشمن و رعایت اصل تولی و تبری در موضع‌گیری‌ها و‌ اعتقاد به قانون اساسی بتوانند در کنار هم دولت وفاق ملی را تشکیل دهند . اگر به این مرحله از دوراندیشی و عقلانیت برسیم بسیار ارزشمند خواهد بود و دولت وفاق ملی در این معنا موضوعیت پیدا می کند .

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اربعین،دلنوشته،پیاده روی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان شرقی
V
آرشیو