زنان ایران از آذربایجان شرقی

نقش زنان در مدیریت شهری بسیار پر رنگ است

تبریز- عضو هیات رِئیسه شورای اسلامی شهر تهران و مشاور امور بانوان رئیس شورای عالی استان ها،نقش زنان در مدیریت شهری بسیار پر رنگ است.
نقش زنان در مدیریت شهری بسیار پر رنگ است
1402/04/11 - 10:27
تاریخ و ساعت خبر:
150243
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری از آذربایجان شرقی،سوده نجفی در سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها،مدیران و مشاوران شهردارن کلانشهرهای کشور در شهر تبریزگفت:قبل از انقلاب اسلامی زنان ما هویت چندانی نداشته و به برکت جمهوری اسلامی چه در ابتدای انقلاب و چه در زمان کنونی هویت ویژه ای به این قشر بخشیده شده است. وی افزود:امروزه زنان علاوه بر نقش مادری حضور فعالی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی دارند که یکی از این عرصه ها را می توان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهرها دانست.
مشاور امور بانوان شورای اسلامی استان تهران گفت:حضور بانوان در این عرصه ها نیاز است زیرا زمانی که نیازمند بررسی یک لایحه و طرح در حوزه های زن و خانواده هستیم حضور بانوان در عرصه های تصمیم گیری می تواند اثر گذار باشد. نجفی با بیان اینکه کلانشهر تبریز می تواند با تصمیم گیری درست الگوی دیگر کلانشهرباشد گفت:نقش زنان در شورای اسلامی و مدیریت شهری می تواند بسیار اثر گذار باشد البته زمانی می توانیم ادعا کنیم در این زمینه موفق بوده ایم که شاهد فعالیت یک زن به عنوان شهردار یکی از کلانشهرهای کشور باشیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تبریز،مدیریت شهری،امور بانوان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو