برگ رای اهداف و اقدامات پلید دشمن را می گیرد

هیات علمی دانشگاه تبریز گفت: هر برگ رای همانند یک موشکی است که هدفی را در خاک دشمن نشانه می رود و جلوی اهداف و اقدامات پلید دشمن را میگیرد.
برگ رای  اهداف و اقدامات پلید دشمن را می گیرد
1402/12/08 - 12:03
تاریخ و ساعت خبر:
190572
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - هیات علمی دانشگاه تبریز گفت: هر برگ رای همانند یک موشکی است که هدفی را در خاک دشمن نشانه می رود و جلوی اهداف و اقدامات پلید دشمن را میگیرد.
آتیکه اصل نژادی در رابطه با شرکت در انتخابات افزود: شرکت در اتتخابات یعنی من هم در جامعه هستم و به حیات اجتماعی خود ارزش قائلم.
وی درباره تاثیر حضور مردم در انتخابات بیان نمود:
همانگونه که رهبری هم تاکید فرمدند هر کسی خواستار تغییر در روند اقتصادی و فرهنگی و ... کشور هست باید در انتخابات شرکت کند و زمینه امکان تغییر را فراهم آورد
از طرفی با بالا رفتن درصد مشارکت دشمنان از اعمال فشارها و تحریمها بر مردم مقاوم اسلامی نا امید شده و انشالله زمینه های رشد اقتصادی هم فراهم می شود.
اصل نژادی در ارتباط با سوال اگر رای ندهیم چه اتفاقی می افتد گفت:
چنان که حس مسئولیتی نسبت به مشارکت خود در تصمیم گیریهای کلان کشور نداشته باشیم خیلی راحت پشت نظام خالی شده و زمینه نفوذ همه بعدی دشمن به ویژه در بعد امنیتی فراهم می شود و ما مدیون خون شهدایی خواهیم شد که از جان خود برای امنیت همه اعضای جامعه و حفظ نظام اسلامی گذشتند.
وی در ادامه اظهار داشت: هر فردی که احساس می کند می توانو در تغیر و تحول مسئولین و عملکردها نقش داشته باشد و به سن قانونی رسیده باشد رای می دهد.
اصل نژادی در پایان گفت: الحمدلله به باری خداوند ایران اسلامی الان به ابرقدرتی در منطقه جهت تعیین سرنوشت حکومتهای اسلامی تبدیل شده است
نگاه دشمن به ایران صرفا نگاه به منطقه جغرافیای کشور ایران نیست بلکه همه نیروهای مقاومت در منطقه را ایران می بیند چنان که مردم قوی ایران در صحنه انتخابات قدرتمندانه ظاهر شوند علاوه بر تامین امنیت داخلی ایران، نیروهای مقاومت منطقه هم قدرت مضاعف گرفته و پیروزی شکوهمندانه در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب و فرزند کش حاصل خواهد شد انشالله.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هیات علمی دانشگاه ، انتخابات ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو