همایش سه‌ساله های حسینی در پلدشت برگزار شد

همایش سه ساله های حسینی امروز در پلدشت برگزار شد.
همایش سه‌ساله های حسینی در پلدشت برگزار شد
1403/05/21 - 19:00
تاریخ و ساعت خبر:
196693
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان غربی، همایش فرهنگی و مذهبی سه ساله های حسینی به مناسبت پنجم ماه صفر مصادف با شهادت حضرت رقیه(س) دردانه سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد.
حجت الاسلام محمدرضا ساجدی‌اصل در همایش فرهنگی و مذهبی سه‌ساله‌های حسینی که در پلدشت برگزار شد، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای غزه تاکید کرد و گفت: کودکان اعم از دختران و پسران بیش از هر قشر دیگری در این بین مورد ستم قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه امروز کربلای دیگری را در غزه شاهد هستیم و زنان و سالمندان و در کنار آنها کودکان و بخصوص دختران کم سن و سال زیادی به خون خود می غلتند و جام شهادت را سر می کشند، ادامه داد: تا جایی که می توانیم باید تلاش کنیم چهره ددمنش ایادی استکبار جهانی را برای جهانیان تبیین کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به قدری وحشی است که نه تنها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بلکه در سراسر جهان به کودک کشی مشهور شده است حتی به افراد کم سن و سال که هیچ گونه درکی از شهادت، جنگ، سیاست ندارد نیز تعدی کند و فرصت زندگی را از آنها بگیرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدشت خاطرنشان کرد: شهدای کودک فلسطین اشغالی بخصوص غزه یادآور حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) هستند پس به معنای واقعی کلمه همه زمین کربلا و همه روزها عاشورا است.
نگاهی به روند جنگ غزه از ابتدا تاکنون نشان می‌دهد که بزرگترین قربانیان این جنگ جنایتکارانه کودکان هستند و به همین دلیل بسیاری از نهادهای جهانی آن را جنگ اسراییل با کودکان می دانند که امید است اجماع جهانی برای مقابله و ریشه کنی این جرثومه فساد شکل گیرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش سه ساله های حسینی ، بلدشت آذربایجان غربی ، شهادت حضرت رقیه (س) ، شهدای غزه ، کودکان شهید غزه ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو