در ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع)؛

تشرف ۱۲ هزار زائر پیاده در قالب ۱۵ کاروان از طرقبه شاندیز به مشهدالرضا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ۱۲ هزار زائر پیاده در قالب ۱۵ کاروان شهری و روستایی از این شهرستان برای عرض ارادت و زیارت به محضر علی بن موسی الرضا (ع)، به مشهدالرضا مشرف می شوند.
تشرف ۱۲ هزار زائر پیاده در قالب ۱۵  کاروان از طرقبه شاندیز به مشهدالرضا
1403/06/14 - 13:05
تاریخ و ساعت خبر:
197615
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام علی اصغر بتوئی، در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع) ۱۲ هزار نفر از مردم شهرستان طرقبه شاندیز در قالب زائر پیاده برای عرض ارادت و زیارت به محضر امام مهربانی‌ها، به مشهدالرضا مشرف می شوند.
وی با اشاره به حرکت کاروان های زائران پیاده از مناطق مختلف شهری و روستایی طرقبه شاندیز تصریح کرد: تعداد ۱۵ کاروان از زائران پیاده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از سه شنبه ۱۳ شهریورماه با پای پیاده حرکت خود به سمت مشهدالرضا را آغاز کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز، اظهار کرد: این زائران در قالب کاروان های پیاده از شهرهای طرقبه، شاندیز و روستاهای؛ کنگ، نقندر، دهبار، ازغد، زشک، گراخک و سایر مناطق شهرستان به مشهدالرضا مشرف شدند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) در سطح شهرستان طرقبه شاندیز بیان کرد: بیش از ۸ موکب و ایستگاه صلواتی خدمات رسان با همکاری خیرین، گروه های مردمی، ادارات و نهادهای مختلف دولتی در راستای پذیرایی و خدمت شایسته به زائران امام رئوف در نقاط مختلف شهرستان نیز برپا شده است.

















انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
طرقبه، پیاده روی زائران رضوی ، شهادت امام رضا علیه السلام ، مشهد مقدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان رضوی
V
آرشیو