همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در تربت جام/ گزاره « به قله‌ها نزدیک شده‌ایم» منطبق بر واقعیات میدان است

امام جمعه تربت‌جام در همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در مصلی الغدیر این شهرستان گفت: گزاره به قله ها نزدیک شده ایم منطبق بر واقعیات میدان است.
همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در تربت جام/ گزاره « به قله‌ها نزدیک شده‌ایم» منطبق بر واقعیات میدان است
1402/06/31 - 14:05
تاریخ و ساعت خبر:
174037
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از تربت جام، امام جمعه تربت جام در همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در مصلی الغدیر این شهرستان گفت: گزاره《به قله‌ها نزدیک شده‌ایم》منطبق بر واقعیات میدان است. دلیل آن این است که کشورهای بزرگ جهان از حضور ایران در پیمان‌های مهم اقتصادی سیاسی نظیر شانگ‌های و بریکس استقبال می‌کنند یا عربستان در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند یا اسرائیل هر روز در مقابل محور مقاومت ضعیف‌تر می‌شود یا علی‌رغم تحریم‌ها، فروش نفت ایران به بالاترین سطح خود در سال‌های اخیر می‌رسد یا بساط پایگاه آلبانی با خفت و خواری جمع می‌شود یا علی‌رغم پروپاگاندای وحشتناک رسانه‌ای، سالگرد فتنه مهسا به شکست می‌انجامد؛ این‌ها همه نشانه‌هایی از عبور ما از شیب‌های تند و نزدیک شدن به قله‌ها است .
گفتنی است: در ادامه این برنامه حامیان ولایت در تربت جام همچون سراسر کشور به استماع فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) پرداختند و همچنین در این همایش از خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس تربت جام تجلیل شد.








ملیحه عبادعسکری
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش، جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، تربت جام، منطق بر واقعیات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان رضوی
V
آرشیو