روایت بانوی پیشران ایران، روایتی از جنس ظهور زنانی در دامن انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) گفت: روایت بانوی پیشران ایران، روایتی از جنس ظهور زنانی در دامن انقلاب اسلامی است که می‌توانند تعریف زن و حضور او را در ساحت رشد و تهذیب خویش و در ساحت حفظ خانه و خانواده سالم و در ساحت‌ جهاد‌ اجتماعی جهانی کنند و بن‌بست‌های بزرگ را بشکنند، زنانی که قدم در میدان عمل نهاده و به عنوان معماران ایران جدید، تعریف جدیدی از زن به شرق و غرب را ارائه می‌کنند.
روایت بانوی پیشران ایران، روایتی از جنس ظهور زنانی در دامن انقلاب اسلامی است
1402/05/14 - 12:33
تاریخ و ساعت خبر:
152147
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رویا حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز از خراسان رضوی، اظهار داشت: بر مبنای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، کنشگری بانوان در عرصه خلق روایتی زنانه به منظور راه‌اندازی نهضت زنان پیشران در عرصه حضور فعالیت‌های اجتماعی در کنار نقش خانوادگی، نیازمند و حضور و تکاپو و روایتگری خود بانوان است.
وی تصریح کرد: روایت بانوی پیشران ایران، روایتی از جنس ظهور زنانی در دامن انقلاب اسلامی که می‌توانند تعریف زن و حضور او را در ساحت رشد و تهذیب خویش و در ساحت حفظ خانه و خانواده سالم و در ساحت‌ جهاد‌ اجتماعی جهانی کنند و بن‌بست‌های بزرگ را بشکنند، زنانی که قدم در میدان عمل نهاده و به عنوان معماران ایران جدید، تعریف جدیدی از زن به شرق و غرب را ارائه می‌کنند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: اغنای محتوایی و فراگیری سبک و سیاق روایتگری زنان پیشران و آموزش و. هم‌افزایی کنشگران این حوزه ضروری است.
وی در ادامه بیان کرد: این رویداد به عنوان پیشگامِ حرکت های اصیل و هدفمند در حوزه اثرگذاری فکری و رسانه‌ای جهت هدایت فکری جامعه در حوزه زنان به شمار می آید.
حیدرزاده افزود: این دوره مجهز به اتاق عملیات رسانه‌ای مبتنی بر استفاده از کلیه فرصت‌های رسانه‌ای حقیقی و مجازی جهت انتشار محتوای تولیدی جریان سازی ویژه رسانه‌ای بود.
وی اظهار کرد: در این سه روز علاوه بر شبکه تخصصی، کارشناسان و راویان حوزه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) به استعداد ۳۵۰ نفر، جامعه اثر دختران (نوجوان و جوان) محدوده سنی ۱۳ تا ۲۵ سال را نیز تشکیل دادیم.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد پرداختن به موضوعاتی از جمله چیستی هویت مولفه‌های اصلی هویت، چالش‌های پیش روی زنان غربی، روایت جنگ رسانه علیه هویت زن ایرانی، چیستی ضرورت روایت زنان پیشران، مقایسه جایگاه زن در اسلام و غرب، شبکه روایی زنان پیشران، خلق حماسه رویداد زنان در فضای تخصصی و کارشناسی، جریان سازی گفتمان الگوی سوم زن مسلمان و تربیت کنشگر فعال، جنگ روایت‌ها و الگوی منحط غرب و جنگ رسانه دنیا علیه روایت نامطلوب زنانه و مقایسه جایگاه زن در اسلام و غرب و تبیین تفکر مادی غرب در حوزه زنان از سرفصل ها مهم این دوره بود.
انتهای پیام/دوست حصار

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان پیشران، انقلاب اسلامی، رویداد ، روایت بانوی پیشران ایران، هویت زن ایرانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان رضوی
V
آرشیو