همکاری فرهنگی گروه آفتابگردون با آموزش و پرورش

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ضمن تاکید بر لزوم ارتباط موثر طلاب با نسل جوان از همکاری گروه فرهنگی آفتابگردونا با اداره آموزش پرورش در برگزاری اردوی دانش آموزی ویژه زیارت اولی های سراسر کشور خبر داد.
همکاری فرهنگی گروه آفتابگردون با آموزش و پرورش
1401/11/19 - 19:00
تاریخ و ساعت خبر:
145087
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - عباس زاده، مسئول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) در گفت و گو با خبرنگار ما در خراسان رضوی گفت: گروه فرهنگی آفتابگردون از سال ۸۴ تاکنون مسئولیت برنامه های فرهنگی بسیاری از اردوهای آموزش و پرورش از جمله مسابقات قرآنی، اردوهای تفریحی و… را بر عهده دارد
وی با بیان اینکه این دوره از اردوها با حضور دانش آموزان دختر و پسر استان های مختلف در قالب ۹ گروه برگزار می شود، گفت: اردوها از ۱۸ بهمن آغاز و تا ۱۵ اسفند ادامه می یابد و هر گروه حدود سه روز در مشهدالرضا علیه السلام حضور خواهند داشت.
عباس زاده افزود: گروه فرهنگی آفتابگردونا از ۱۸ تا ۲۷ بهمن و از ۷ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در اردوی دختران دوره متوسطه حضور یافته و به فعالیت تبلیغی می پردازند.

این مسئول خاطر نشان کرد: فضاسازی ، برگزاری حلقه های معرفت، سرور آفتابگردونی(جنگ شادی) اجرای بازی و مسابقه، برگزاری مراسم وداع، پاسخگویی به سوالات زائرین، مشاوره ، برپایی میز مشاوره و…. از جمله برنامه های اجرایی در این دوره از اردوها خواهد بود.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گروه آفتاب گردون، فعالیت های فرهنگی، آموزش و پرورش ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان رضوی
V
آرشیو