مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی :

زنان نقش تأثیرگذاری در تحقق مشارکت حداکثری و تبیین شاخص های فرد اصلح دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی در جمع اساتید حوزه های علمیه خواهران تشیع و تسنن استان با اشاره به اینکه انتخابات مظهر تبلور شور و شعور سیاسی و اجتماعی یک ملت است بر نقش بانوان در تحقق مشارکت حداکثری و تبیین شاخص های فرد اصلح تاکید کرد.
زنان نقش تأثیرگذاری در تحقق مشارکت حداکثری و تبیین شاخص های فرد اصلح دارند.
1403/04/06 - 22:22
تاریخ و ساعت خبر:
194948
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نشست بانوان فرهیخته اهل تسنن و اهل تشیع با موضوع نقش بانوان در انتخابات و سرنوشت کشور با حضور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان خراسان جنوبی برگزار شد.
فاطمه بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی با بانوان فرهیخته اهل تشیع و اهل تسنن استان : زنان نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری و تبیین شاخص های فرد اصلح دارند.
بصیری پور ضمن تکریم عزم و اراده ی راسخ اساتید حوزه های علمیه تشیع و تسنن در تبیین شعائر دینی بر نقش آفرینی موثر و جریان ساز انقلابی بانوان در موضوعات اجتماعی و سیاسی کشور تاکید کرد وگفت ؛ پایبندی به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی در شعارهای انقلاب تا تحقق تمدن نوین اسلامی و سبک زندگی دینی سرلوحه بانوان متدین ایران اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند افزود: انتخابات مظهر تبلور شور و شعور سیاسی و اجتماعی یک ملت است بر نقش بانوان در تحقق مشارکت حداکثری و تبیین شاخص های فرد اصلح دارند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای خدمت به بیان مولفه های شخصیتی آیت الله شهید رئیسی پرداخت و گفت ؛آیت الله شهید رئیسی مرد خستگی ناپذیر خدمت به مردم ، تلاش و مجاهدت ، اخلاص ، ولایتمداری ، پای کار انقلاب و اسلام بود ؛ او که با گفتمان امامین انقلاب حرکت کرد و عزت و اقتدار ملی برای او مهم بود ودراین راستا گام های موثری برداشت و ترسیم کننده رئیس جمهور جهادی و انقلابی شد.
بصیری پور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار امیدواری کرد ؛ به لطف الهی این انتخابات برگ زرین دیگری از بارقه های حضور و مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی، دکتر بصیری پور ، انتخابات، زنان و مشارکت سیاسی ، انتخابات تبلور شعور سیاسی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان جنوبی
V
آرشیو