مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی:

اتاق رصد جمعیت در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود

زنگویی گفت: پیشانی کار دفتر امور بانوان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است لذا اتاق رصد جمعیت در استان طراحی و راه اندازی می‌شود.
اتاق رصد جمعیت در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
1402/10/16 - 22:00
تاریخ و ساعت خبر:
178662
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در دیدار صمیمی بانوان شاغل در استانداری با استاندار اظهار داشت: جلسات حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیشانی کار دفتر امور بانوان است که با قوت انجام می‌شود.
وی گفت: طراحی و راه اندازی اتاق رصد وضعیت جمعیت استان در دست اقدام و با حمایت‌های استاندار در حال راه اندازی است.
زنگویی گفت: در بحث اشتغال بانوان رایزنی‌های زیادی با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دفتر روستایی استانداری و شهرداری‌ها انجام شده است.
زنگویی، از راه اندازی هفت موکب پخش نذری، فرهنگی و ترویج عفاف و حجاب به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد و افزود: برگزاری همایش خانوادگی در ۱۸ دی ماه در فرهنگسرای شهر با کمک نیرو‌های مردمی و سمن‌ها در هفته زن تدارک دیده شده است.
مدیرکل بانوان استانداری گفت: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار خراسان جنوبی هم به زودی برگزار خواهد شد.
زنگویی ادامه داد: اردوی بانوان شاغل استانداری، اردوی راهیان پیشرفت، جشنواره فرهنگی ورزشی، رویداد کارآفرینانه با یکی از سمن ها، دوره آموزشی اقتصاد روستایی برای بانوان و... از برنامه‌های هفته زن است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، جمعیت خراسان جنوبی، رصد جمعیت خراسان جنوبی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو