غزه میدان آزمایشی برای سنجش شرافت اسلامی مسلمین

هیچ فرد صهیونیستی در منطقه حساس، استراتژیک و اسلامی نمی‌تواند حضور داشته باشد و به زودی قدس به آغوش اسلام بازخواهند گشت.
غزه میدان آزمایشی برای سنجش شرافت اسلامی مسلمین
1402/10/23 - 18:30
تاریخ و ساعت خبر:
178894
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در همدان سیده سمیه جعفری درگفتگو با خبرنگار کبودراهنگ اظهار کرد: اقدامات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و ساکنان نوار غزه صرفا مسئله نقض حقوق بشر نبود بلکه در واقعیت ما با محو بشر در غزه مواجه هستیم.
وی افزود:آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هیچ حقی برای مردم غزه قائل نیستند، آن ها جنایات های زیادی را علیه مرد غزه انجام داده اند.
وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس با جنایاتی که در غزه علیه مردم این سرزمین انجام می دهد، چهره واقعی خود را به دنیا نشان داده است، گفت: مردم غزه برادران و خواهران ما هستند به همین دلیل باید برای یاری آنان تلاش کرد.
مسئول بسیج جامعه زنان کبودراهنگ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زور رژیم غاصب به رزمندگان فلسطینی نرسیده است، ابراز کرد: رزمندگان فلسطینی روحیه و انگیزه و توان و آمادگی خود را برای اقدام حفظ کرده‌اند و ان‌شاءالله از این به بعد هم همین‌گونه خواهد بود و رژیم غاصب به‌دلیل ناتوانی در رویارویی با آن ها، در حال گرفتن انتقام از مردم بی‌دفاع غزه است.
وی با بیان اینکه در هر شبانه روز صدها زن و کودک در غزه به شهادت می‌رسند، خاطرنشان کرد: امروزه شرایط در غزه بسیار سخت و حساس است و به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به حوادث غزه صورت گیرد.
جعفری افزود: آنچه که در غزه در حال رخ دادن است میدان آزمایشی برای سنجش شرافت اسلامی مسلمین است.
✍️سمیراسبزی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
غزه، رژیم صهیونیستی، فلسطین، اسرائیل غاصب، مسلمانان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو