بانوان تاثیرگذار باید با زبان اثرگذار پیام انقلاب و شهدا را به دیگر بانوان برسانند

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امروز باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت بانوان ستایشگر شود تا آن ها بتوانند به واسطه اسلام و انقلاب به صورت بهتری در خدمت نسل جوان باشند، افزود: آنان باید با زبان اثرگذار پیام انقلاب و شهدا را به دیگر بانوان برسانند.
بانوان تاثیرگذار باید با زبان اثرگذار پیام انقلاب و شهدا را به دیگر بانوان برسانند
1402/10/17 - 11:07
تاریخ و ساعت خبر:
178604
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام مرتضی موحدی در حاشیه دیدار امام جمعه با بانوان نخبه و تأثیرگذار شهرستان اسدآباد در گفت وگو با خبرنگار زنان ایران در همدان شهرستان اسدآباد، با گرامی داشت مقام زنان و مادران بیان کرد: بانوان در تمام طول چهار دهه انقلاب اسلامی همواره در تمام تعاملات و تحولات تأثیرگذار می باشند و نقش آفرینی ویژه‌ای داشته‌ و دارند.
وی با بیان اینکه امروز باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت بانوان ستایشگر شود تا آن ها بتوانند به واسطه اسلام و انقلاب به صورت بهتری در خدمت نسل جوان باشند، افزود: آنان باید با زبان اثرگذار پیام انقلاب و شهدا را به دیگر بانوان برسانند.
امام جمعه شهرستان اسدآباد به موضوع ازدواج نیز اشاره ای نمود و گفت: نباید از مسئله ازدواج غفلت نمود و آن را نادیده گرفت، چرا که اگر زمان آن بگذرد ازدواج کردن فرد سخت و یا غیر ممکن خواهد شد.
وی بیان کرد: اگر بین فرزندان فاصله بیاندازیم خلاف فرهنگ فاطمی می باشد و البته که فرزنددار شدن را بعداز چند سال گذشت از ازدواج تفکر اشتباهی تلقی کرد.
موحدی با تاکید بر فرزندآوری با بیان اینکه هر روز هزار و ۸۰۰ جنین در ایران سقط می‌ گردد و این اقدام گناه کبیره می باشد، مطرح کرد: برخی چند قلو به دنیا می‌آورند و یا اینکه دختر و پسر می‌شود، تصادفی نمی باشد.
وی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه زن و مرد لباس همدیگر هستند، تصریح کرد: باید زن و مردم از هم مراقبت نمایند، اگر که یکی از آنان در چاله‌ای بیافتد، طرف مقابل با حمایت خود او را از چاله بیرون آورد.
ودر پایان مراسم با اهداء گل از بانوان نخبه و تاثیر گذار تقدیر نمود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان، بانوان اثرگذار، انقلاب، شهدا، همدان، اسدآباد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو