به مناسبت دهه فجر ؛

اولین رویداد و نمایشگاه پوشش عفیفانه افتتاح شد

اولین رویداد و نمایشگاه پوشاک عفیفانه با محوریت زنان کارآفرین با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ایلام افتتاح شد
اولین رویداد و نمایشگاه پوشش عفیفانه افتتاح شد
1402/11/11 - 14:02
تاریخ و ساعت خبر:
189566
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این نمایشگاه پوشاک عفیفانه گفت: این نمایشگاه با حضور تعدادی از طراحان و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی به مدت دو روز ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) برپا می باشد.

زهرا جمالی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج پوشاک ایرانی اسلامی توسط زنان کارآفرین و هم چنین شناسایی و فراخوان تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی صورت گرفته است.
زهرا جمالی تصریح کرد: این رویدادها و نمایشگاه باعث آشنایی شهروندان از تولید پوشاک ایرانی و اسلامی و ارتباط گیری طراحان دوخت لباس با هم و هم چنین معرفی تولید کننده لباس به مغازه های سطح شهر می باشد.

وی ادامه داد: تعداد ۱۵ کارآفرین پوشاک عفیفانه در استان داریم که امروز تعدادی از آنها محصولات خود را در نمایشگاه برای فروش به معرض دید عموم مردم قرار دادند.
این نمایشگاه به مدت دو روز از ساعت ۹ تا ۱۷ عصر پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم است.



انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه پوشش عفیفانه ، زنان کارآفرین ، استان ایلام، دهه مبارک فجر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو