در جلسه هم افزایی مطرح شد:

امیدآفرینی و حضور حداکثری در انتخابات؛ اولویت بسیج جامعه زنان و امور بانوان استانداری استان تهران

جلسه ی هم افزایی بسیج جامعه زنان استان تهران و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران با حضور ۱۸ اموربانوان فرمانداری شهرستان های تابعه و مسئولین جامعه زنان نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا"ع" در سالن شیخ مفید حرم حضرت عبدالعظیم"علیه السلام " برگزار شد.
امیدآفرینی و حضور حداکثری در انتخابات؛ اولویت بسیج جامعه زنان و امور بانوان استانداری استان تهران
1402/11/06 - 21:08
تاریخ و ساعت خبر:
189346
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - جلسه ی هم افزایی بسیج جامعه زنان استان تهران و مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری تهران با حضور ۱۸ اموربانوان فرمانداری شهرستان های تابعه و مسئولین جامعه زنان نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا"ع " در سالن شیخ مفید حرم حضرت عبدالعظیم"علیه السلام " برگزار شد.
در این جلسه سمیه ناصریان مسئول بسیج جامعه زنان استان با اشاره به ۳محور اساسی در انتهای سال۱۴۰۲ و ابتدای ۱۴۰۳ بیان کرد: کنگره ۱۲هزار شهید استان تهران و اجلاسیه ۵۰شهیده زن این استان در ۲۹ بهمن ماه با حضور خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و آحاد مردم برگزار می شود که کلیه ی یادواره های شهدای زن شهرستان ها بایستی تا انتهای دهه فجر به اتمام رسیده و در اجلاسیه نهایی گزارش کل اقدامات کمیته خواهرانِ کنگره به اطلاع عموم برسد.
وی در ادامه با ذکر اقدامات این مجموعه از قبیل نامگذاری اماکن، بوستان ها، مدارس، میادین و پارک ها به نام شهدای زن از ابتدای ۱۴۰۲ آ و برگزاری مراسمات آبروی محلات، دیدار از خانواده ی شهدا و مصاحبه برای تدوین خاطرات آنان، کاشت درخت به نامِ شهدا، نامگذاری گروه های جهادی بانوان و گروه های تئاتر و سرود نونهالان دختر بنام شهدای زن در سطح استان، از ورود به مدارس دخترانه و برگزاری محافل شعر و روایتگری خانواده ی شهدا نیز در کنار سایر اقداماتی نظیر راه اندازی کاروان جهیزیه و اهدا جهیزیه به نیابت از شهدا نیز در سطح شهرستان های استان تهران خبر داد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان اظهار داشت: اقدام بعدی جشنواره مدولباس" تن پوش نور" بود که از هفته ی زن۱۴۰۲ به صورت رسمی شروع به کار نموده و تا هفته عفاف و حجاب ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و بایستی از ظرفیت های ناشناخته ی شهرستان ها، طراحان، هنرجویان و... در نمایشگاه پایانی در تالار وحدت بهره مند شد و معاونین اموربانوان ها در کنار بسیج جامعه زنان نواحی و سایر ارگان های متولی بالاخص بنیادملی مد و لباس کشور به اجرای احسن این جشنواره کمک برسانند.
وی با اشاره به راهکارهایی برای ترغیب و تشویق ظرفیت های بانوان در سطح شهرستان به شرکت حداکثری در انتخابات گفت: ارائه گزارش عملکرد در مسئله ی زنان و خانواده ی شهرستان ها در قالب کلیپ های یک دقیقه ای به عموم مردم و انتشار در کانال های شهرستانی و هم چنین حضور چهره به چهره ی مسئولینِ خانم در بین بانوان و پاسخگویی به ابهامات آنان در مسئله ی زنان همراه با امیدآفرینی و ارائه ی گزارش به عموم مردم توسط اموربانوان ها و فراهم کردنِ بسترِ این حضور می بایست برعهده ی جامعه زنان نواحی باشد و این امر با رعایت قوانين انتخاباتی در سپاه و بسیج انجام گیرد.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جلسه هم افزایی، بسیج جامعه زنان استان تهران، امور زنان و خانواده استانداری تهران، انتخابات، جشنواره تن پوش
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو