دومین کنگره ملی بانوان اثرگذار در خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دومین کنگره ملی بانوان اثرگذار همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود، از همه بانوانِ فعال در عرصه های مختلف دعوت کرد در این رویداد ملی ثبت نام کنند.
دومین کنگره ملی بانوان اثرگذار در خراسان جنوبی برگزار می شود
1402/09/30 - 09:21
تاریخ و ساعت خبر:
177944
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، فهمیه زنگویی مسئول شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی بانوان اثرگذار در خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین کنگره ملی بانوان اثرگذار همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: از جمله اهداف کنگره بانوان تاثیرگذار می توان به تقویت جریان انقلابی بانوان، معرفی بانوان نخبه بدون سوگیری های مختلف، توسعه فرایند شناسایی زنان، فراهم سازی زمینه ارتباط بین نخبگان و کنشگران برای پوشش خلأها در جامعه زنان و ایجاد گفتمان صحیح در حوزه زن و خانواده اشاره کرد.
وی با بیان اینکه زن محور اصلی ثبات، آرامش و امنیت روانی محسوب می‌شود، گفت: در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی حضور زنان نه تنها لازم، بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود و استفاده از اندیشه زنانه با ظرافت‌ها و نکته‌سنجی‌های خود قطعا می‌تواند برطرف‌کننده کاستی‌ها بسیاری در جامعه باشد.
زنگویی افزود: از بانوان موفق و تاثیر گذار که در عرصه های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیتهای اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش، علاوه بر نقش آفرینی موثر در ارتقاء هویت و اصالت خانواده و سایر فعالیت های ارزشمند، موثر بوده و هیچ گاه دست از تلاش بر نمی دارند، درخواست داریم تا در این کنگره شرکت کنند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خراسان جنوبی، دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانوده استانداری خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو