بیانیه بسیج جامعه زنان استان تهران در پی شهادت سید حسن نصرالله

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهدا‌ (ع) استان تهران در پی شهادت سید حسن نصرالله و قضایای اخیر لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه بسیج جامعه زنان استان تهران در پی شهادت سید حسن نصرالله
1403/07/09 - 07:42
تاریخ و ساعت خبر:
198494
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بسم الله الرحمن الرحيم
قُل هَل تَربَّصونَ بِنا الّا اِحدَی الحُسنَیَین (توبه، ۵۲) آیا در جهاد جز یکی از دو نیکی را انتظار دارید؟ پیروزی یا شهادت
سلام خدا بر مجاهدین جبهه حق، آنان که برای احقاق حقِ مُسّلَمِ فلسطینیان سال‌ها، روز و شب در خفا و آشکار از جان، مال، آسایش و آرامش‌شان گذشتند که حاکمیت مردم مظلوم فلسطین به وقوع بپیوندد و کودکان غزه شبی را به دور از صدای موشک‌ها و آژیرهای خطر حملات اسرائیل به صبح برسانند.
جهان و خاورمیانه واردِ دوره جدیدی شده است و اینک اسرائیل با هیاهویِ بمب‌ها و با پشتیبانی آمریکای جنایت‌کار و همدستانش در ورطه نابودی و هلاکت است و هرچه بیشتر دست و پا می‌زند تا خود را نجات دهد و اما هنوز معتقدیم که خانه آنان از عنکبوت نیز سست‌تر است «و اِنَّ اَوهَنَ البُیوتِ لَبَیتُ العَنکَبوت» (عنکبوت، ۴۱) و ان‌شاءالله به زودی محقق می‌گردد.
«بر همه مسلمانان فرض است در کنار مردم لبنان و حزب الله بایستند» این پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام عزه) در قضایای اخیرِ لبنان است و ما بانوانِ پاسدار و بسیجی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تأسی به بانوانِ صدر اسلام و الگوگیری از شهدای زن در طول تاریخ پرشکوه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ندای ملکوتی ولی اَمر مسلمین جهان لبیک گفته و آمادگی خود را برای دفاع از اسلام و جبهه مقاومت در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، امنیتی، امدادی و ... اعلام می‌داریم و در ترغیب و تشجیعِ همسران و فرزندان‌مان در دفاع از شجره طیبه مقاومت از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهیم کرد.
به سگ هار صهیونیستی اعلام می‌کنیم که زنان مسلمان را پیشگامانِ مبارزه با صهیونیسم بداند و به یاد بیاورد که در تاریخ اسلام و حادثه کربلا، شیرزنانی چون زینب کبری (س) در تبیینِ جنایاتِ یزید برّنده‌تر از شمشیر توانستند پیامِ مهمِ عاشورا را به گوشِ طالبانِ حق برسانند و ما امروز از همان نسل زینبی هستیم که طبل رسواییِ یزیدِ زمانه، اسرائیلِ غاصب را به صدا درخواهد آورد و از پای نخواهیم نشست.
بانوان ایرانی در پروپاگاندای رسانه‌ای جهان به دنیا نشان خواهند داد که حقیقت آنچنان نیست که لشکر یزید نشان می‌دهد، بلکه حقیقت در مظلومیتِ اَبدانِ مطهر شهدای جبهه مقاومت، کودکان و زنانِ بی‌پناهِ فلسطینی است و گمان نکنند که با حذف فیزیکیِ فرماندهان، پرچمِ آنان بر زمین خواهد ماند، بلکه ما در دامانمان نسلی تربیت نمودیم که ان‌شاءالله جایگزین رهبرانِ جبهه مقاومت خواهد بود و تا هلاکت این غده سرطانی تا پای جان ایستاده‌ایم.
و سیعلم الذین ظلموا ای ینقلب المنقلبون. ۱۴۰۳/۷/۷
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیانیه، جامعه زنان استان تهران، سید حسن نصرالله، لبنان، حزب‌الله
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو