امام جمعه موقت رشت خطاب به بانوان؛

شرط تحقق آرمان ها حضور اصولی و بدون تنش در صحنه است

حجت‌الاسلام و المسلمین قربانپور درهمایش بزرگ «حجاب فاطمی» با محوریت مطالبه‌گری در خصوص مسئله عفاف و حجاب گفت: خواهران و شهروندان از مطالبه‌گری کوتاه نیایید؛ اگر می‌خواهید آرمان‌تان به نتیجه برسد بدون تنش و براساس اصول درست و معقول در صحنه حضور یابید و از خواسته منطقی و شرعی و عقلی خود کوتاه نیایید.
شرط تحقق آرمان ها حضور اصولی و بدون تنش در صحنه است
1401/09/29 - 13:08
تاریخ و ساعت خبر:
143709
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام و المسلمین قربانپور درهمایش بزرگ «حجاب فاطمی» با محوریت مطالبه‌گری در خصوص مسئله عفاف و حجاب در گلزار شهدای رشت با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری انقلابی اظهار کرد:حضور میدانی در حرکت اجتماعی مبتنی بر اصول اسلامی و ارزشی بسیار موثر و تاثیر گذار است.
وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان در مطالبه گری برای حفظ حجاب و عفاف در ایران اسلامی خطاب به بانوان مطالبه‌گر گفت: خواهران و شهروندان از مطالبه‌گری کوتاه نیایید؛ اگر می‌خواهید آرمان‌تان به نتیجه برسد بدون تنش و براساس اصول درست و معقول در صحنه حضور یابید و از خواسته منطقی و شرعی و عقلی خود کوتاه نیایید.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه حضور بانوان محجبه در اماکن مختلف بسیار موثر و پر اهمیت است، افزود:بانوان در اماکن مختلف با حجاب خود حضور یابند و با حضور میدانی خود در جامعه حقیقت وجودی حجاب را تبیین کنند.
وی با اشاره به آثار برهنگی در جوامع غربی تصریح کرد: دنیای غرب امروز از برهنگی و همجنس‌بازی به تنگ آمده است خود غربی‌ها در این عرصه به پوچی رسیده و غرب و آمریکا این تجربیات را گذرانده‌اند.
قربانپور با تاکید بر اینکه علم عرصه برهنگی نیست خطاب به مردم و مسئولان گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی و برادران و خواهران جامعه بدانند اگر در امر حجاب و عفاف سهل‌انگاری شود دیر خواهد شد، مراقب باشید زمان از دست نرود.
امام جمعه موقت شهرستان رشت با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستادهای کشوری
هرچه زودتر ضوابط اجرایی برای امر به معروف برای عبور از این شرایط تدوین کنند خاطر نشان کرد: باید قدم‌های ضروری به‌موقع برداشته شود و بدانید این مردم هم با جان‌ها و جوان‌هایشان آماده جانفشانی هستند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گیلان، عفاف و حجاب، مطالبه گری، حضور اجتماعی، برهنگی فرهنگی، فرهنگ برهنگی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو