مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان گیلان خبرداد:

استقبال چشمگیر نوجوانان از پویش بوسه بر دستان مادر+ تصویر

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان گیلان با اشاره به برگزاری «پویش بوسه بر دستان مادر» در ایام بزرگداشت مقام زن و مادر مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) در گیلان گفت: با توجه به برگزاری «پویش بوسه بر دستان مادر» استقبال چشمگیری توسط فرزندان و دانش آموزان نسبت به والدین به ویژه مادران صورت گرفت و آثار ارزشمندی به دبیرخانه این پویش استانی ارسال شد.
استقبال چشمگیر نوجوانان از پویش بوسه بر دستان مادر+ تصویر
1401/11/03 - 10:11
تاریخ و ساعت خبر:
144747
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - معصومه پرسا در گفت‌وگو با خبرنگار طنین یاس از گیلان با گرامیداشت ایام میلاد حضرت زهرا(س) و با اشاره به جایگاه والای زن و مادران از نگاه اسلام اظهار کرد: اسلام به تکریم خانواده و حفظ حرمت مادر توسط فرزندان تاکیدات زیادی داشته چرا که مادر رکن مهم خانواده است.
وی با تأکید بر ترویج فرهنگ احترام و محبت به والدین به ویژه مادران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنانی تاکید داشتند که «باید کاری کنیم بچه ها دست مادر را ببوسند اسلام دنبال این است.»
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان گیلان با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود به کارگرفت تا خانواده ایرانی دچار آسیب شود، تصریح کرد: فرزندان باید نسبت به والدین به ویژه مادر تکریم داشته باشنداین تکریم با حالت عاطفی و خودمانگیری که بین فرزند به مادر وجود دارد هیچ منافاتی ندارد.
پرسا با اشاره به برگزاری «پویش بوسه بر دستان مادر» در ایام بزرگداشت مقام زن و مادر مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) در گیلان افزود: با توجه به برگزاری «پویش بوسه بر دستان مادر» استقبال چشمگیری توسط فرزندان و دانش آموزان نسبت به والدین به ویژه مادران صورت گرفت و آثار ارزشمندی به دبیرخانه این پویش استانی ارسال شد.
وی با بیان اینکه بررسی و داوری این ذوق هنری انجام شده توسط فرزندان نسبت به والدین، گفت: با توجه به نظر داوران آثار هنری برتر انتخاب شده و به برگزیدگان هدایایی تقدیم می‌گردد.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان گیلان با تاکید بر اینکه انجام فعالیت های هنری با مشارکت نوجوانان و جوانان فرهنگ احترام به خانواده را در جامعه نهادینه می‌کند، افزود: دشمن همه تلاش خود را کرد تا با آسیب زدن به جایگاه مادر خانواده ایرانی را از هم بپاشد تا بتوانند از طریق این موضوع به اهداف شوم خود برسد که با بصیرت و هوشیاری مردم مسلمان انقلابی این توطئه نیز نقش بر آب شد.











انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بزرگداشت مقام مادر، پویش بوسه به دستان، استان گیلان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو