گزارش ویدئویی؛

دعوت بانوان کارآفرین سمنانی به حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات

جمعی از بانوان کارآفرین و شاغل در صنوف مختلف استان سمنان آحاد مردم به ویژه جامعه بانوان را به حضور و مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (جمعه 15 تیرماه) دعوت کردند.
دعوت بانوان کارآفرین سمنانی به حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات
1403/04/14 - 09:42
تاریخ و ساعت خبر:
195240
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، بانوان ایران زمین به عنوان تشکیل دهنده نیمی از جمعیت کشور همواره در برهه ها و مقاطع گوناگون و در عرصه های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و دیگر عرصه ها خوش درخشیده اند و حضور اثرگذار خود را در هر عرصه به منصه بروز و ظهور رسانده و ثابت کرده ا ند.
بانوان این مرز و بوم ثابت کرده اند با عزم و اراده آهنین و پولادین خود چه در اجتماع کوچک خانه و کاشانه و خانواده خود و چه در دیگر عرصه ها نقشی اثرگذار بر دیگر ارکان اجتماع داشته و دارد.
و در آوردگاه انتخابات نیز اینگونه است. رهبر معظم انقلاب ظهر دیروز فرمودند: مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی پشتوانه است، مایه‌ی آبرو است، مایه‌ی سربلندی است. ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
زنها در برخی از مسائلِ شناختِ اشخاص و راهبردها و جریانها، دقیق‌تر و ظریف‌تر از مردها نگاه میکنند و نقاطی را پیدا میکنند؛ [لذا] در شناخت نامزدهای انتخاباتی، در حضور در پای صندوقها، هم در داخل خانه و هم در خارج خانه میتوانید نقش ایفا کنید.
دخالت در سیاست و در مقدّرات اساسی کشور وظیفه‌ی زنان و تکلیف زنان است؛ حقّ زنان و تکلیف زنان است.
و در این نقطه از جغرافیای ایران زمین یعنی استان سمنان اقشار مختلف بانوان اعم از ورزشکاران و زنان خانه دار، کارمند و شاغل در صنوف مختلف مردم به ویژه بانوان را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه 15 خرداد ماه دعوت کرده اند که در این گزارش مشاهده می کنید:
*دعوت جامعه اصناف آشپز از عموم مردم برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری


*دعوت جامعه اصناف آرایشگری از عموم مردم برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

*دعوت جامعه پزشکی از عموم مردم برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری


بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، مشارکت حداکثری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو