پروانه های بی نشان/زنانی که بیشترین نقش را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ایفا می کنند

همایش تجلیل از پروانه های بی نشان به همت بسیج جامعه زنان استان یزد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد در دهه فجر برگزار شد.
پروانه های بی نشان/زنانی که بیشترین نقش را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ایفا می کنند
1401/11/19 - 21:00
تاریخ و ساعت خبر:
145106
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ، همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای استان یزد با حضور جمعی از مسئولین استانی اعم از فرمانده سپاه الغدیر استان یزد،استاندار استان یزد ، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین برگزار گردید.
سپیده رضایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر افزود : آیین تجلیل از پروانه های بی نشان هر ساله در ایام الله دهه فجر ، با هدف تجلیل و تکریم مادران،همسران و فرزندان شهدا برگزار می شود.
در این مراسم طبق روال سال های گذشته در خدمت ۳۰۰نفر از خانواده های شهدا هستیم و تعداد ۴۵ نفر از مادران شهدای دفاع مقدس،همسر شهید مدافع حرم و همسر شهید مدافع امنیت هستیم.
فروغ منهی مادر شهیدان خالقی‌پور (داود، رسول و علیرضا) که اسوه ایثار، بخشش و فداکاری است و سه فرزندش را تقدیم نظام و انقلاب کرده است،سخنرانی را درمورد اردات قلبی اش نسبت به امام عصر (عج)و امامین انقلاب ارائه کرد.
در طول این همایش از سند افتخار زنان یزدی در مقابله با کشف حجاب رضاخان رونمایی شد و این سند برای ارائه در مجلس شورای اسلامی با هدف جلوگیری از بی حجابی توسط مسئولین و مادران شهدا امضا شد.
در ادامه مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز، به مادران و همسران شهدا مدال ایثار و مقاومت اهدا گردید.
در پایان بیانیه ی خانواده معظم شهدا و ایثارگر توسط زینب جعفری فرزند شهید علی جعفری قرائت شد .





انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش پروانه های بی نشان، یزد، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد، مادران و همسران شهدا،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
الگوی سوم
V
آرشیو