کنگره استانی زنان تاثیرگذار در محل سالن اجتماعات هتل زاگرس ایلام برگزار شد

کنگره استانی زنان تاثیرگذار با محوریت الگوی سوم زن مسلمان با حضور مدیران ادارات استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل امور بانوان در استانداری، زنان تاثیرگذار در سطح استان، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت برگزار شد.
کنگره استانی زنان تاثیرگذار در محل سالن اجتماعات هتل زاگرس ایلام برگزار شد
1401/11/20 - 10:35
تاریخ و ساعت خبر:
145284
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار بیان کردند همه زنان ایلامی و ایرانی نقش آفرین هستند این نقش افرینی ریشه در اصالت و اراده زن ایرانی و ایلامی دارد ریشه در ارادت به اهل بیت(ع) خاصه حضرت زهرا(س)
وی خاطر نشان کردند اصالت زن ایرانی اینقدر قوی است که دشمنان هر چقدر تلاش کردند نتوانستند آن را تغییر دهند.
مونا اسکندری نویسنده و فعال کشوری بعنوان سخنران اصلی برنامه فرمودند:
تجلی زنان انقلابی که مولفه های انقلابی واسلامی را به اوج رساندند در زمان دفاع مقدس بود که همسر از شوهرش، مادر از پسرش می گذشت. مادری که از جگر گوشه اش ، از عشق به فرزندش می گذشت یعنی به اوج گذشت رسیده است
وی خانم دباغ را نمونه ای از یک زن تاثیرگذار در تاریخ انقلاب دانست که علاوه بر تحمل انواع شکنجه ها، اولین فرمانده زن در سپاه پاسداران در تاریخ انقلاب بود انقلاب اسلامی به زن هویت داد چیزی که در دوران رژیم شاهنشاهی وجود نداشت و نظام، نظام سرمایه داری بود
اسکندری در پایان صحبتهایش از زنان حاضر در جلسه خواست که با توسل و تاسی از شهدا خودشان کارهایشان را انجام دهند و منتظر مسئولین نباشند.
در این کنگره استانی برنامه هایی از قبیل رجز خوانی دختر نوجوان خانم آندیاحیدری، اجرای نمایش با محتوای شهدای جانباز شیمیایی، اجرا شاعر گرانقدر خانم حاجی بیگی، خیرمقدم خانم الیاس پوریان مدیر امور کل بانوان در استانداری.، سخنرانی آقای حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار و تجلیل از زنان تاثیر گذار استان در عرصه های مختلف برگزار شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کنگره استانی زنان تأثیرگذار ، استان ایلام، الگوی سوم زن مسلمان، تاریخ انقلاب اسلامی، زنان انقلابی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو