اختتامیه اولین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در ایلام برگزار شد

نخستین اولین رویداد جوانی جمعیت با محوریت فعالیت های حوزه جمعیت و فرزندآوری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، بخشی از مسئولان محلی، و مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
اختتامیه اولین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در ایلام برگزار شد
1402/03/13 - 11:28
تاریخ و ساعت خبر:
149077
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ایلام : الیاس پوریان مدیر کل امور بانوان در استانداری در ابتدای برنامه ضمن تشریح اهداف برنامه و نحوه گزینش افراد جهت تجلیل، از دستگاه هایی که در اجرای این برنامه مشارکت داشتند تشکر و قدر دانی نمودند.
آقای حسنی معاون سیاسی، امنیتی استانداری نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون اهمیت جمعیت و فرزندآوری، به تشریح قانون جوانی جمعیت پرداخته و خواستار همکاری همه دستگاه ها و نهادها در این زمینه شدند.ایشان رواج فرهنگ غربی و نگهداری از حیوانات خانگی در جامعه را نتیجه کم کاری در حوزه های مختلف و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان کردند و فرمودند اسلام دارای برنامه کامل برای تکامل انسان است و باید سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه ترویج شود.
در پایان از برگزیدگان این رویداد قدردانی شد.







انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اختتامیه اولین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت، ایلام،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ایلام
V
آرشیو