ماه شعبان ماه انسان سازی است

رستمی با اشاره به مناسبت‌های مهم ماه شعبان خاطرنشان کرد: ماه رجب دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته و بهره گیری از فرصت‌های ماه شعبان تحول آفرین است و ماه شعبان ماه انسان سازی است و لذا بهره گیری از این ماه یک ضرورت مهم است.
ماه شعبان ماه انسان سازی است
1402/11/23 - 14:21
تاریخ و ساعت خبر:
189998
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خدیجه رستمی در گفتگو با خبرنگار ما در کبودراهنگ ضمن تبریک حلول ماه شعبان با بیان اینکه ماه شعبان دارای برکات زیادی است، اظهار کرد: روزه گرفتن در ماه شعبان موجب تقرب بیشتر بندگان به خداوند می‌شود.
وی با بیان اینکه ماه شعبان فرصتی برای استغفار از سیاهی‌ها و بدی‌ها است، گفت: همگان باید از این فرصت ارزشمند ماه شعبان در جهت رشد کمالات و فضائل اخلاقی که مقدمه بسیاری از ترقیات در زمینه‌های مادی و معنوی انسان است بهره ببریم چرا که با آماده شدن در ماه شعبان و رشد کمالات و فضائل اخلاقی مسیر را برای تحقق هرچه زودتر ظهور آماده‌تر خواهیم کرد.
مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا کبودراهنگ ماه شعبان را شریف ترین ماه سال قمری نامید و مطرح کرد: ماه شعبان برای انسان به سوی خدا یکی از ماه‌های سال است و برای آن جایگاه بزرگ و پر فضیلتی در احادیث و روایات اسلامی از سوی پیشوایان دینی گزارش شده است.
وی ماه شعبان را فرصت آمادگی برای عبودیت خداوند در ماه رمضان برشمرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایل عظمت و قداست ماه شعبان، وجود اعیاد و ولادت ائمه معصومین (ع) به ویژه عید نیمه شعبان در این ماه است.
وی با اشاره به مناسبت‌های مهم ماه شعبان خاطرنشان کرد: ماه رجب دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته و بهره گیری از فرصت‌های ماه شعبان تحول آفرین است و ماه شعبان ماه انسان سازی است و لذا بهره گیری از این ماه یک ضرورت مهم است.
خبرنگار سمیراسبزی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ماه شعبان، ماه قمری، اعیاد شعبانیه، ماه عبودیت خداوند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو