آروزی معلم نمونه همدانی ؛

علم و مهارت دو بال دانش آموزان برای ساختن ایران آباد

معلم نمونه استان همدان گفت: دعا می کنم تمام دانش آموزان این مرز و بوم با همکاری خانواده، مدرسه و جامعه از آسیب های اجتماعی به دور بمانند و در پرتو علم، دانش و مهارت برای سازندگی ایران زمین قدم بردارند.
علم و مهارت دو بال دانش آموزان برای ساختن ایران آباد
1403/02/13 - 11:18
تاریخ و ساعت خبر:
192790
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - احمدی در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در شهرستان بهار با اشاره به گفته شهید رجایی که"معلمی شغل نیست، هنر است، عشق است و علاقه و ایثار، اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست برتو مبارکباد" اظهار کرد: با توجه به علاقه ای که به شغل معلمی داشتم و عشق و علاقه ای که به تدریس و دانش آموزان داشتم و تشویق خانواده شغل معلمی را انتخاب کردم.
وی با بیان اینکه صبوری، توجه به کیفیت درسی و داشتن احساس مسئولیت سرلوحه کارم است، گفت: قبلا رتبه هایی در زمینه های احکام و خوشنویسی را کسب کرده بودم و امسال هم به لطف خدا با توجه به ارائه مستندات، میزان سابقه تدریس، نظرسنجی در سطح آموزشگاه ،داوری در سطح شهرستان و ... اینجانب به عنوان معلم نمونه استانی برگزیده شدم.
معلم نمونه استانی مطرح کرد: الحمدالله به شغل معلمی علاقه دارم و با عشق این شغل را برگزیدم و ان شاءالله با توجه و عنایات آقا امام زمان(عج) بتوانم در این شغل انبیا بهترین باشم تا جایی که ایزد متعال از بنده راضی باشند.
وی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه زمان ارزشمند ترین دارایی شماست لطفا از این دارایی به خوبی حفاظت کنید، افزود: شما هریک به عنوان بزرگترین دارایی های پدر مادرتان هستید که سربلندی شما را خواستار هستند خواهشا با ارزشمند شمردن زمان و دوران تحصیل آرامش خیال را به پدر و مادر خویش هدیه دهید.
احمدی ادامه داد: دعا می کنم تمام دانش آموزان این مرز وبوم با همکاری خانواده، مدرسه و جامعه از آسیب های اجتماعی به دور بمانند و در پرتو علم و دانش و مهارت برای سازندگی ایران زمین قدم بردارند.
وی در پایان به حرف دل همه ی همکاران اشاره کرد و گفت: خانواده و اولیا دانش آموزان بدانند که معلمان ۶ساعت چه بسا بیشتر در طی روز را با فرزندان شما سپری می کنند و جز عاقبت بخیری، پیشرفت درسی انتظاری ندارند و فقط نیاز به همراهی و همیاری والدین با معلمان را دارند و از همه عزیزان درخواست دارم که همراه معلم باشند نه مقابل او، چرا که همه ی معلمان با عشق این شغل را آموختند پس فعالیت ها و زحمات آن ها را پای یک کار روتین و اداری نگذارید.
مهین احمدی معلم ۴۲ ساله بهاری، کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی، با۲۰ سال سابقه تدریس در مقطع ابتدایی در مدرسه شاهد شهید سلیمانی شهر بهار در حال تدریس میباشد که به عنوان معلم نمونه استانی برگزیده شده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته معلم، دانش آموز، شغل معلمی، شهید مطهری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو