نقش مهم خدمات رسانی اورژانس بانوان در شراط بحرانی به بانوان

مدیر کل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در رابطه اورژانس بانوان با بیان اینکه راه اندازی نخستین اورژانس بانوان در زاهدان توانسته نقش مهمی در امدادرسانی در شرایط بحرانی و خدمات رسانی به بانوان ایفا نماید.
نقش مهم خدمات رسانی اورژانس بانوان در شراط بحرانی به بانوان
1403/05/18 - 08:40
تاریخ و ساعت خبر:
196540
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زهرا ابراهیمی مدیر کل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان درگفتگو با خبرنگار زنان ایران در رابطه اورژانس بانوان گفت: راه اندازی نخستین اورژانس بانوان در زاهدان توانسته نقش مهمی در امدادرسانی در شرایط بحرانی و خدمات رسانی به بانوان ایفا نماید.
زهرا ابراهیمی به همراه رئیس مجمع خیرین سلامت، رییس دفتر دکتر شهریاری نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی زاهدان، رئیس انجمن هموفیلی در بازدید از نخستین اورژانس بانوان زاهدان که در اردیبهشت سالجاری آغاز بکار نموده است ضمن تشکر از اقدام ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان افزود: این پایگاه ویژه بانوان به منظور ارتقای سطح سلامت، رفاه و رضایت شهروندان و ارائه خدمات بهتر اورژانس به بانوان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: فعالیت بخش اورژانس بانوان در استان سیستان و بلوچستان بنا به ملاحظات ارزشمند برخی از خانواده ها جهت دریافت خدمات برای بیمار خانم توسط کادر متخصص بانو و ارائه خدمات پزشکی سهل تر به بانوان آسیب دیده بسیار تاثیرگذار و به لحاظ بعد روانی ، آرامش بخش است.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از سوی دیگر شهروندان درزمان تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی راحتتر می توانند جزییات حادثه و آسیب های وارده را عنوان و با صبر و شکیبایی مساعدت را دریافت نمایند.
ابراهیمی ضمن درخواست و تاکید بر آموزش سرمایه های انسانی بیشتر در اورژانس بانوان گفت: با توجه به تجربه موفق اورژانس بانوان در زاهدان ضرورت دارد در دیگر دانشگاههای علوم پزشکی و شهرهای استان نیز شاهد راه اندازی اورژانس بانوان باشیم تا شهروندان خدمات بهتری در حوزه فوریت های پزشکی دریافت نمایند.
ابراهیمی اعلام کرد: در سال گذشته نیز با پیگیری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ۲دستگاه آمبولانس به استان اختصاص یافت که در حال حاضر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر در حال خدمات رسانی می باشد ، همچنین با پیگیری دفتر و مساعدت نماینده مردم زاهدان در مجلس مطالبات شاغلان نخستین مرکز اورژانس بانوان زاهدان به منظور خدمات دهی بهتر بررسی و در اسرع وقت پیگیری و مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سیستان و بلوچستان، اورژانس بانوان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو