خلق آثار هنر اسلامی به سبک انتزاعی توسط بانوی مازندرانی | ببینیم ...

همزمان با دهه امامت و ولایت؛ نمایشگاه « سی سحر سی اثر » از آثار انتزاعی بانوی هنرمند مازندرانی در نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران به نمایش گذاشته شد.
خلق آثار هنر اسلامی به سبک انتزاعی توسط بانوی مازندرانی  | ببینیم ...
1402/04/17 - 14:34
تاریخ و ساعت خبر:
150620
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران : مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنرمندان استان مازندران گفت : حامی بانوان هنرمندی هستیم که هنر اصیل انقلابی را اشاعه می‌دهند و جامعه امروز هم پذیرای هنر برآمده از دل انقلاب است.
منیره شکرویان بانوی هنرمند مازندرانی اظهار کرد: موضوع این آثار با تمرکز ذهنی ام بر روی سخنرانی های دکتر الهی قمشه ای با محوریت خود شناسی و خداشناسی در سحرگاه های ماه مبارک رمضان امسال خلق شد.
وی افزود: در جشنواره استعداد یابی استان مازندران به عنوان نفر برتر انتخاب شدم و در ادامه با حمایت حوزه هنری استان مازندران فضایی جهت برپایی نمایشگاه آثار در اختیار گذاشتند که مورد استقبال علاقمندان به این هنر قرار گرفت.
این بانوی هنرمند بیان کرد : عمل گرایی و متعهد بودن نتایج خوبی برای پیشرفت در امور به همراه خواهد داشت و اینکه حجاب هیچگاه در کارم محدودیت و مانعی ایجاد نکرد.


سارا آمی احمدی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه « سی سحر سی اثر» ، آثارانتزاعی هنرمند منیره شکرویان ، حوزه هنری استان مازندران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو