بانوی محجبه و موفق نوشهری در عرصه سلامت استان:

حجاب نه تنها مانع نبوده بلکه باعث پیشرفتم بوده است

دکترنسرین بالی لاشک به عنوان بانوی موفق و محجبه ازشهرستان های نوشهر وچالوس در آیینی باحضورنماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرماندهی سپاه کربلا، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و تنی ازمدیران کل استانی مورد تقدیرقرارگرفت.
حجاب نه تنها مانع نبوده بلکه باعث پیشرفتم بوده است
1402/04/26 - 18:04
تاریخ و ساعت خبر:
151184
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دکترنسرین بالی لاشک به عنوان بانوی موفق و محجبه ازشهرستان های نوشهر وچالوس در آیینی باحضورنماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرماندهی سپاه کربلا، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و تنی ازمدیران کل استانی مورد تقدیرقرارگرفت.
این بانوی موفق دکترای روانشناسی سلامت داشته و درحال حاضردر درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر و همچنین مرکز روانشناختی منطقه دوستگر چالوس مشغول خدمت به خانواده های عزیز است .
او می‌گوید: نه تنهاحجاب مانعی برایش نبوده بلکه در طول این سالها در چهارچوب حفظ پوشش اسلامی درپیشرفت کارهایش کمک بسیار خوبی هم بوده است.

دکتر بالی لاشک با اشاره به اینکه در سایه حفظ حجاب می توانیم درعرصه های مختلف درجامعه فعالیت کنیم اظهارکرد: با حجاب اسلامی و توکل به خداونددرزمینه فرزند پروری و ادامه تحصیلات پیشبردخیلی خوبی را داشتم و همسرم هم دراین مسیر حمایتم کرد و دربحث امورتحصیلی وتربیتی فرزندانم هم خیلی تلاش کردم تا مادری نمونه و یک الگوی خوب ازلحاظ رفتاری واخلاقی باشم.
دکتر بالی لاشک تاکیدکرد: بایدفرزندانی را تربیت کنیم تااز یاران امام زمان شوند و از نسل مهدوی باشند حتی به اندازه یک قدم برداشتن با حفظ پوشش و حجاب و پرورش اخلاق ورفتارمان درمسیر رضای خداوند گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه تاکیدشهدا برحفظ حجاب بوده است بیان کرد: وقتی چادر بر سر میگذارم احساس میکنم در راه شهدا قدم میبردارم و خوشحال میشوم تاشهدا هم از ما بپذیرند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان موفق، زنان نخبه مازندران، دکتر نسرین بالی لاشک ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مازندران
V
آرشیو