مدیرعامل شرکت دانش بنیان در البرز در گفتگو با «زنان نیوز»:

کارخانه نوآوری در البرز یک ظرفیت بی بدیل است

حمید قدمگاهی گفت: کارخانه نوآوری در البرز یک ظرفیت بی بدیل است که مشاغل صنعتی استان باید برای حل مشکلات خود در مسیر تولید از این پتانسیل استفاده کنند.
کارخانه نوآوری در البرز یک ظرفیت بی بدیل است
1402/04/28 - 08:59
تاریخ و ساعت خبر:
151276
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ شرکت راهکار ارتباطات آرسس با نام تجاری «تست‌شو» موفق به اخذ صلاحیت مرکز فن‌آوری و نوآوری ریاست جمهوری به‌عنوان یک «شرکت دانش‌بنیان» در استان البرز شد.
حمید قدمگاهی، مدیرعامل شرکت «راهکار ارتباطات آرسس»، در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: این شرکت به‌عنوان یک موسسه فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مستقر در کارخانه نوآوری البرز توانست از سوی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، حائز رتبه شرکت دانش‌بنیان شود.
وی در ادامه افزود: جمعی از متخصصین فناوری اطلاعات، اساتید دانشگاه، روانشناسان، مدیران عامل، فعالان حوزه کسب‌وکار گرد هم آمدند تا با تمرکز بر مدیریت مدرن منابع انسانی با انجام تحقیقات گسترده، جمع‌آوری اطلاعات از منابع دانشگاهی با استانداردهای جهانی نسبت به راه‌اندازی سامانه ارزیابی سازمانی اقدام کند.
قدمگاهی ادامه داد: سامانه تست شو، ابزاری بصری است که با استفاده از یک فناوری هوشمند با قابلیت ارزیابی چندوجهی و یکپارچه به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با استفاده از داده‌هایی که از وضعیت فعلی سازمان جمع‌آوری می‌شود، به مدیران کمک می‌کنند تا شاخص‌های کلیدی رفتاری و عملکردی و سایر معیارها را به‌صورت یکپارچه و تجمیعی تجزیه‌وتحلیل و گزارش‌گیری کنند و در راستای استخدام، جانشینی، برنامه‌ریزی و بهبود و توسعه‌ مدرن نیروی انسانی در تمام سازمان پیاده‌سازی و اجرا ‌شود.
این مسئول تصریح کرد: به طور کلی در تست‌شو، مولفه‌های هوش هیجانی و دلایل افزایش و کاهش تعهدات سازمانی بررسی می‌شود و به مدیران کمک می‌کند با وجود مشغله زیاد به بهترین روش بتوانند نیروی انسانی خود را ارزیابی کنند.
وی گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند بسیاری از مشکلات صنعت را برطرف کند و مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر روی این مهم توجه ویژه‌ای داشتند.
قدمگاهی در خاتمه خاطرنشان کرد: کارخانه نوآوری در البرز یک ظرفیت بی بدیل است که مشاغل صنعتی استان باید برای حل مشکلات خود در مسیر تولید از این پتانسیل استفاده کنند.
الهه ملاحسینی _ زنان نیوز
انتهای پیام/*
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارخانه، البرز، شرکت، دانش بنیان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو