برگزاری اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده در اندیمشک

اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده با حضور اقشار مختلف مردم اندیمشک برگزار شد.
برگزاری اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده در اندیمشک
1402/04/28 - 22:03
تاریخ و ساعت خبر:
151315
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، بانوان اندیمشکی با در دست داشتن نوشته هایی بر اهمیت حفظ حجاب اسلامی به عنوان یک ارزش، تاکید کردند و از متولیان مربوطه خواستند تا برای فرهنگ سازی حجاب و عفاف برنامه ریزی کنند و با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت خانواده برخورد قاطع داشته باشند.
در حاشیه این مراسم، امام جمعه این شهرستان بر اهمیت جایگاه خانواده و نقش آن در جامعه تاکید کرد و گفت: نظام خانواده به عنوان رفیع ترین بنیان ها در دین اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمین سید کمال موسوی بر لزوم دفاع از کرامت، عفت و جایگاه زنان تاکید کرد و افزود: حجاب، غیرت، شجاعت و عبادت از جمله ارزش هایی هستند که جزو امور فطری انسان به حساب می آیند.

وی با بیان اینکه ابتذال در فرهنگ غرب، بُرنده ترین سلاح است، ادامه داد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس از طریق جنگ سخت خسارات زیادی بر ما تحمیل کرد اما نتیجه آن شکست مفتضحانه اش بود و اکنون نیز از طریق جنگ نرم و ترکیبی قصد دارد به اهداف شوم خود برسد. دشمنان ما در حال حاضر با تلاش برای بی حجاب کردن زنان و بی غیرت کردن مردان، جنگ ترکیبی را دنبال می کند.
در این گردهمایی آنچه جالب توجه بود حضور دختران نوجوان و جوانی بود که هدفشان از این حضور، نشان دادن هویت والای زن مسلمان و مایوس کردن نقشه دشمنان برای از هم پاشیدن بنیاد خانواده است.

در ادامه به سراغ یکی از دختران نوجوان رفتم و علت حضورش در این هوای گرم را پرسیدم. وی گفت: من با اراده خودم چادر را انتخاب کردم. باید نشان دهیم که حضرت فاطمه(س) سرچشمه خوبی ها و پاکی هاست و حجابشان الگوی تمام زنان و دختران امروز ماست.
یکی دیگر از دختران عنوان کرد: یکی از وظایف امروز من، نشان دادن جایگاه زن مسلمان به سایر دختران سرزمینم است. من با حفظ حجابم به جامعه هویت می بخشم پس برای داشتن جامعه ای قابل قبول، اول باید از خودم شروع کنم.

یکی دیگر از بانوان نوجوان نیز بیان کرد: ما در کنار الگوپذیری از خانواده باید تلاش کنیم الگوی مناسبی برای همسالانمان هم باشیم. ما نیامدیم که فقط حضور داشته باشیم بلکه آمدیم تا بگوییم ارزشمند هستیم، آمدیم تا اثرگذار باشیم و رسالت اجتماعی خودمان را به همه نشان بدهیم.
گفتنی است در این اجتماع باشکوه، جمعی از بانوان محجبه موفق به عنوان الگوهای برتر حجاب و عفاف تقدیر شدند.

برپایی غرفه های متنوع از جمله ملزومات عفاف و حجاب، دوخت چادر رایگان، نمایشگاه کتاب قرآن، اجرای سرود و قرائت بیانیه از جمله برنامه های این اجتماع بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اندیمشک، اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده، هفته عفاف و حجاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خوزستان
V
آرشیو