با حضور مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس

نمایشگاه عفاف و حجاب در مجتمع شلمچه شهر شیراز افتتاح شد

در آستانه فرا رسیدن روز عفاف و حجاب ، نمایشگاه عفاف و حجاب در مجتمع شلمچه شهر شیراز با حضور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فارس افتتاح شد.
نمایشگاه عفاف و حجاب در مجتمع شلمچه شهر شیراز افتتاح شد
1402/04/20 - 13:00
تاریخ و ساعت خبر:
151560
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - برنده مسئول جامعه زنان سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک اعیاد گذشته و همچنین عید سعید غدیر خم گفتند: انشاءالله که خداوند ما را از متمسکین واقعی آقا امیرالمومنین (ع) قرار دهد.
وی ضمن خیر مقدم خدمت تمامی افراد حاضر در نمایشگاه توضیحاتی پیرامون روز عفاف و حجاب ،علت نامگذاری این روز و واقعه گوهرشاد بیان داشت و خاطر نشان کرد: قضیه عفاف و حجاب در کشور ما چیز جدیدی نیست و ریشه آن به سال ۱۳۱۴ و واقعه مسجد گوهرشاد برمی شد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس افزود : اینکه عده ای در داخل حجاب را به بعد از انقلاب ربط می دهند این اشتباه است و باید واقعه مسجد گوهرشاد را برای ایشان به تفصیل توضیح داد.
برنده در ادامه بیان داشتند:باید به این نکته اشاره شود که ما در یک روز و به واسطه عفاف و حجاب ۱۰۰۰ شهید تقدیم کردیم و این نقطه عطفی برای ایران عزیزمان است.شاید اگر واقعه مسجد گوهرشاد صورت نمی گرفت عفاف و حجاب در کشورمان ریشه کن می شد.

وی با اشاره به این مطلب که عفت و حجاب از مردان آغاز می شود ،گفت: خداوند جهان آفرینش را به صورت زوج آفریده است.منظوراز زوج در آیات قرآن هم به معنی اصناف مختلف موجودات این جهان است که به صورت زوج هستند و می تواند شامل تمام نیروهای مثبت و منفی شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر ادامه داد:در بازار عرضه و تقاضا ،مردان متقاضی هستند.زنان اگر بفهمند با نگاه کالایی به آنها بیشترین ضرر را می بینندشاید برای خود ارزش و احترام بیشتری قائل بودند.کما اینکه با نگاه به غرب و رفتارهای دور از شأن با زنان می توان حقیقت این ماجرا را درک کرد.
برنده، ضمن تشکر ویژه از تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب از زحمات آنها قدر دانی کرده و خاطر نشان کردند: خدمت در عرصه فعلی اجتماع جهادی بزرگ است و شما باید قدر خودتان را بدانید.
وی در ادامه فرمودند:هر کدام از مااگر یک قدم هم در راه اعتلای انقلاب ایران عزیزمان برداریم قطعاً اسامی ما در زمره جهاد کنندگان در راه خدا نوشته خواهد شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه عفاف و حجاب، هفته حجاب و عفاف، شیراز ، مسئول بسیج جامعه زنان شیراز
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو