تنگه مرصاد یادآور دلیرمردان و شجاعان است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: افتخار می کنیم در مسیر دروازه کربلا قرار گرفته ایم و افتخار می کنیم خاک پای زائران حضرت سیدالشهدا(ع) را توتیای چشم خود می کنیم و چشمان خود را زیر پای زائرین سیدالشهدا می گذاریم.
تنگه مرصاد یادآور دلیرمردان و شجاعان است
1402/05/04 - 09:05
تاریخ و ساعت خبر:
151617
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز اظهار داشت: عملیات مرصاد یا عملیات فروغ جاویدان نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد و میان جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران و پایان جنگ ایران و عراق، پنجم مرداد در سال ۱۳۶۷ درگرفت.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: فرماندهی نیروهای ایرانی در این عملیات بر عهده علی صیاد شیرازی و فرماندهی مجاهدین خلق در این ماجرا مسعود رجوی بود. پس از چند روز درگیری در نهایت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بر سازمان مجاهدین خلق پیروز شدند. تعداد زیادی در این نبرد کشته شدند. این نبرد آخرین نبرد در جنگ ایران و عراق به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد، پاتک نیروهای نظامی ایران در پاسخ به یاوه گویی های منافقین است تصریح کرد : رمز این عملیات «یا علی» و در منطقه اسلام‌آباد غرب و کرند غرب در استان کرمانشاه، با فرماندهی علی صیاد شیرازی بود .

این مسئول با اشاره به اینکه مرصاد بدترین ضربه ای که در طول تاریخ حیات منحوس منافقین به آنها زده اشاره کرد : تنگه مرصاد یادآور دلیرمردان و شجاعان و با شهامتهای ایران اسلامی بود که امروزه از آن به عنوان نقطه پیروزی یاد می شود .


وی عنوان کرد : انتظار بر این است با توجه به اینکه استان کرمانشاه نقطه آغاز و پایان جنگ بوده، مورد عنایت مسئولین کشوری و لشکری قرار گیرد و دستخوش بازی های سیاسی نشود.

همتی خاطر نشان کرد :افتخار می کنیم در مسیر دروازه کربلا قرار گرفته ایم و افتخار می کنیم خاک پای زائران حضرت سیدالشهدا(ع) را توتیای چشم خود می کنیم و چشمان خود را زیر پای زائرین سیدالشهدا می گذاریم.
انتهای پیام: گل

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرمانشاه ، دروازه کربلا ، عملیات مرصاد ، تنگه مرصاد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو