دیدارمسئول بسیج جامعه زنان مازندران با مدیر کل کمیته امداد استان:

تمام دغدغه ما در طرح فدک اشتغال آفرینی برای بانوان است / اولویت اول؛ ایجاد کار در منزل برای زنان سرپرست خانوار است

مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران با اشاره به اجرای طرح فدک توسط این سازمان گفت: فعالیت ما در حوزه زن و خانواده است و تمام دغدغه ما در این طرح اشتغال آفرینی برای بانوان با اولویت زنان سرپرست خانوار و کار در منزل است.
تمام دغدغه ما در طرح فدک اشتغال آفرینی برای بانوان است / اولویت اول؛ ایجاد کار در منزل برای زنان سرپرست خانوار است
1402/05/08 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
151896
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران - پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران در این دیدار با اشاره به طرح فدک که توسط بسیج جامعه زنان در حال اجرا است گفت: فعالیت ما در حوزه زن و خانواده است و تمام دغدغه ما در این طرح اشتغال آفرینی برای بانوان با اولویت زنان سرپرست خانوار و کار در منزل است تا علاوه بر همسرداری و فرزند پروری در عرصه اقتصاد و تولید نیز نقش داشته باشند.
وی افزود: باید یک زنجیره قوی اتفاق بیفتد تا با استفاده از ظرفیت ها و همراهی و در کنار هم بودن بتوانیم چرخه و فعالیت درستی را رقم بزنیم.
میثم معافی مدیر کل کمیته امداد در این دیدار اظهار داشت: مسئله زنان و مفهوم مادر یک مسئله راهبردی و مهم است و دشمن با شناخت از همین مفهوم امروز دشمنی خود را آشکار کرده است.
وی با اشاره به اینکه فقر زنانه نیاز به درک زنانه دارد گفت: به دنبال فعال کردن مددکاری بانوان بسیحی در محلات هستیم تا با استفاده از این ظرفیت عظیم بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.
معافی به ظرفیت بسیار بالای بسیج بانوان اشاره کردو گفت : طرح فدک محورهای مشترکی همچون، محرومیت زدایی، اشتغال ، فرزند آوری، تحکیم خانواده و محله محوری با کمیته امداد دارد که میتواند نوید بخش همکاری مشترک برای ارائه خدمت بهتری به جامعه هدف باشد
وی گفت: در قدم اول باید امضاء تفاهم نامه و توجه به دو موضوع توانمند سازی محله و مددکاری بانوان بسیجی در محلات و روستاها در بخش های اشتغال ، فرهنگی و مشارکت انجام پذیرد.
وی تاکید کرد: ۹۰۷ محله مهدوی و ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محلات ، پروژه توانمند سازی بر روی محلات را می تواند پشتیبانی کند.
وی بیان داشت: با توجه به بیانات رهبری در تشکیل هسته های مقاومت کوچک محلی ، در فاز اول باید به دنبال توانمند سازی محله محور باشیم تا با پرورش آنها، شبکه های احسان و نیکوکاری بتواند قوی تر از قبل عمل کند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی در محله ها است و باید با تعاملی که با بسیج بانوان ایجاد می شود بتوانیم در سه محور ، نیاز سنجی، شناسایی و توزیع خدمات هسته های مقاومت بانوان در محله ها فعال شود تا خدمات با سرعت بالایی توزیع گردد.
وی بیان داشت: بسیج جامعه زنان و کمیته امداد ظرفیت بسیار بالایی هستند که با شناخت بیشتر از هم و برقراری نشست های ماهانه در بخش های اشتغال ، فرهنگی و مشارکت می توانند خدمات بزرگی را رقم بزنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان مازندران، پازوکی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران، طرح فدک، زن و خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مازندران
V
آرشیو