تجمع زنان کرمانشاهی در محکومیت اهانت به خانواده شهید مدافع حرمی / روایت همسر شهید از هتک حرمت هنجارشکنان عفاف و حجاب

بانوان کرمانشاهی امروز ساعت 5:30 عصر در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم حاج محمدحسین علیخان در محوطه محل سکونت این خانواده شهید تجمع می کنند .
تجمع زنان کرمانشاهی در محکومیت اهانت به خانواده شهید مدافع حرمی / روایت همسر شهید از هتک حرمت هنجارشکنان عفاف و حجاب
1402/05/16 - 09:29
تاریخ و ساعت خبر:
152240
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم علیخانی از شهدای استان کرمانشاه در روزهای گذشته باعث جریحه دار شدن افکار عمومی و احساسات مردم این استان و آحاد مردم ایران شده است . قرار است امروز تجمعی در محوطه مجتمع مسکونی این خانواده برگزار شود و تجمع کنندگان ضمن اعلام حمایت و دلجویی مردم از این خانواده محترم و اعلام انزجار عمومی از این هنجارشکنی های تؤام با هتک حرمت آمرین به معروف، لزوم ورود قوه قضاییه به این اقدامات شنیع و مجازات قانون شکنان را مطالبه کنند .

آنچه می خوانید روایت همسر شهید از هتک حرمت صورت گرفته می باشد :

« بنده همسر شهید مدافع حرم حاج محمدحسین علیخانی هستم که در روز جمعه ۱۳ مردادماه سال جاری ساعت ۵ عصر برای خرید از منزل خارج شدم. پسرم کرمانشاه نبود و با دو دخترم در منزل به سر می‌بردیم.
بعد از خرید ساعت ۶ عصر داخل مجتمع لاله شدم و به منزل برگردم که در محوطه مجتمع موردی که کشف حجاب کرده بود را دیدم. ازآنجاکه وظیفه شرعی خود می‌دانستم تذکر دادم، اما دختری که کشف حجاب کرده بود به مادرش گزارش تذکر من را داد و دختر و مادر همراه زنی دیگر دنبال من راه افتادند و مدام داد می‌زدند که اگر جرئت داری بایست.
من گام‌هایم را تند کردم که آن‌ها به من نرسند که مبادا چادر را ازسرم بکشند و سریع وارد بلوک شدم.
آن‌ها دختربچه‌ای را به دنبال من فرستاده بودند تا سریع واحد ما را یاد بگیرد. دختربچه دید من داخل واحد شدم و به آن‌ها گفت.
آن‌ها به درب منزل ما رسیدند، با فحاشی و هتاکی با ضربه‌های ممتد و متعدد به درب می‌کوبیدند و فریاد می‌زدند که درب را بازکنید وگرنه درب را می‌شکنیم و داخل می‌آییم.
من به آن‌ها از پشت درب گفتم که اگر نروید به ۱۱۰ زنگ می‌زنم، آن‌ها با تمسخر و فحاشی گفتند ما را از پلیس می‌ترسانی! زنگ بزن و بگو بیایند.
ما به پلیس زنگ زدیم و آدرس دادیم. آن‌ها گفتند که یک تیم را خواهند فرستاد.
من به دختر کوچکم که خیلی ترسیده بود و گریه می‌کرد، گفتم شما داخل اتاق برو و بیرون نیا. به دختر بزرگم گفتم دخترم مانتو و روسری با چادرت را بپوش و بعد موبایل خودم را به او دادم و گفتم من در را باز می‌کنم شما از این دو خانم فیلم بگیر که اگر پلیس آمد مدرکی داشته باشیم و بتوانیم از خودمان دفاع کنیم.
تا دخترم آماده شد این دو خانم مدام به در می‌کوبیدند و فحاشی می‌کردند درب را درحالی‌که دخترم در حال فیلم‌برداری بود باز کردم.
تا در را باز کردم به من حمله‌ور شدند. یک‌دفعه متوجه دخترم شدند که در حال فیلم‌برداری است و به او حمله کردند روسری و چادرش را از سرش کشیدند و محکم به سروصورتش می‌زدند و با پیچاندن دستش گوشی را از او گرفتند و با انداختن گوشی؛ گوشی خاموش شد و دیگر روشن نشد.
من برای نجات دخترم از دست آن‌ها به سمتش رفتم که یک‌دفعه با حمله آن‌ها به سروصورت و بازویم مواجه شدم و با مشت محکم به بازو و صورتم کوبیدند. دختر کوچکم بی‌تاب شده بود و مدام گریه می‌کرد و داد می‌زد.
من و دخترم به‌زور آن‌ها را بیرون کردیم و در را روی آن‌ها بستیم. آن دو زن همچنان در راهرو و محوطه مجتمع حرف‌های زشت و رکیک به ما می‌زدند. من گفتم ما به پلیس زنگ زدیم الآن می‌آیند.
آن‌ها داد زدند که بگو بیایند ما روبروی بلوک ۱۳ منتظر پلیس هستیم.
مدتی طول کشید تا پلیس آمد وقتی پلیس رسید و من از منزل خارج شدم و دخترانم در منزل ماندند.
نزد پلیس رفتم و شرح ماجرا دادم اما این دو زن همچنان پیش پلیس فحاشی می‌کردند. آن‌ها چادر و حجاب مرا مسخره می‌کردند و حرف‌های زشت و نامربوط به من می‌زدند و عده‌ای که دور ما جمع شده بودند به من می‌خندیدند.
بعد از چند دقیقه دختر بزرگم آمد و از آن‌ها پیش پلیس شکایت کرد که ناگهان یکی از آن‌ها دست دخترم را پیچاند و محکم هولش داد. من آمدم که اجازه ندهم که دخترم را دوباره بزند یک‌دفعه جلوی چشم پلیس محکم توی گوشم زد.

پلیس گزارشی از ماجرا تهیه کرد چون خودش نظاره‌گر فحاشی و کتک خوردن من و دخترم بود، آن دو خانم را با خود به کلانتری برد.
دخترم از ناحیه سر و ساق و مچ دست آسیب‌دیده و خودم هم از ناحیه گوش فک و صورت و بازو آسیب دیدم. ناحیه سمت چپ صورت هم که ضربه دیده از سر تا گردنم درد می‌کند.
بازویم کوفته شده و نمی‌توانم دستم را راحت تکان بدهم. »
به گزارش زنان نیوز این مورد از هتاکی به امرین به معروف مخصوصا همسران و دختران شهدا که بنابر وظیفه اسلام و انسانی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده اند، یکی از چند مورد صورت گرفته در روزهای اخیر است . از این دست حرکات شنیع و خارج از عرف و غیر انسانی در استان های دیگری نیز شاهد بوده ایم ، لذا لزوم ورود سریع مراجع قضایی نسبت به مجازات هتاکان به ویژه هتک حرمت کنندگان به عفاف و حجاب آمرین به معروف از مهم ترین اقداماتی است که از این قوه محترم جهت جلوگیری از پیش آمد بیشتر این دست موارد ، انتظار می رود .
همچنین اجرا و نظارت بر حسن اجرای قوانین مربوط به عفاف و حجاب از سوی نهادها و مراکز مختلف دولتی و غیردولتی از دیگر انتظاراتی است که احاد مردم غیور و مسلمان ایران خواستارند .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هتک حرمت - شهید مدافع حرم - شهید علیخانی - همسر شهید علیخانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو