فرمانده سپاه شهداء آذربایحان غربی:

رویکرد اصلی سپاه رفع محرومیت از مناطق محروم است

سردار رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 3 استان رویکرد اصلی سپاه را رفع محرومیت از مناطق محروم عنوان کرد.
رویکرد اصلی سپاه رفع محرومیت از مناطق محروم است
1402/05/20 - 10:39
تاریخ و ساعت خبر:
152408
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آئین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 با حضور جهادگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد و خدمت در سالن اداره ارشاد شهرستان میاندوآب برگزار شد.



فرمانده سپاه شهداء آذربایحان غربی در این مراسم با اشاره به شعار جهادگران "خدمت بی منّت" و "می سازیم تا ساخته شویم" گفت: گروه‌های جهادی شبانه روز و بدون منت و چشم داشت خدمت میکنند و به حق جهادگران عرصه امنیت، توسعه و آبادانی و رفع محرومیت هستند. استان آذربایجان غربی با داشتن بیش از یک میلیون بسیجی این ظرفیت را دارد تا تعداد اعضای گروه‌های جهادی اش را به بیش از ۱۰ هزار نفر افزایش دهد و با این ظرفیت نباید مناطق محروم بویژه مناطقی که ضریب محرومیت بالا دارند در استان وجود داشته باشد.








سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی سپاه شهدا رفع محرومیت از آذربایجان غربی است، افزود: با شناسایی مناطق بسیار محروم با همکاری دولت و مشارکت مردم عرصه‌های جدیدی برای خدمت و آبادانی باز می شود.



سرهنگ علی حیرانی مسئول بسیج سازندگی استان گفت : رزمایش جهادگران فاطمی 3 در استان آذربایجان غربی از 19 لغایت 29 مرداد ماه در سراسر استان آذربایجان غربی اجرا خواهد شد. در این رزمایش تیم های جهادی با استقرار در مناطق محروم به ساکنان این مناطق خدمات ارائه کنند.

وی اضافه کرد: در استان 4300 گروه جهادی خواهر و برادر در قالب گروههای جهادی ویژه و عادی سازماندهی شده که از این تعداد 850 گروه جهادی ما در قالب 10 هزار جهادگر در 12 عرصه متفاوت فرهنگی، عمرانی، اجتماعی ، پزشکی، دامپزشکی و کشاورزی، آموزشی و سایر عرصه های مورد نظر در سطح استان آذربایجان غربی در راستای زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق هدف گذاری شده و کاهش مشکلات حاشیه نشینان در استان ارائه خدمت خواهند نمود.

تجلیل از خانواده های معظم شهداء پایان بخش این مراسم بود.

گزارش از زهرا صالحیان
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رزمایش، جهادگران فاطمی، سازندگی، محرومیت زدایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو