مادر شهید سرلشکر علی هاشمی به فرزند شهیدش پیوست

پیکر پاک مادر شهید سرلشکر علی هاشمی با حضور مردم قدرشناس خوزستان، تشییع و در جوار یادمان فرزندش به خاک سپرده شد.
مادر شهید سرلشکر علی هاشمی به فرزند شهیدش پیوست
1402/05/30 - 09:07
تاریخ و ساعت خبر:
162741
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، سرلشکر محمد باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح و نیز سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه با صدور پیام هایی درگذشت مادر شهید علی هاشمی را تسلیت گفتند.
محمد مخبر در پیام خود گفته است: حاجیه خانم زکیه اهوازیان مادر شهید و فرمانده والا مقام دفاع مقدس، سرلشکر علی هاشمی به دیار باقی شتافت و مردم ایران اسلامی علی الخصوص خطه خون گرم استان خوزستان را در غم و اندوه فرو برد.
وی افزود: اینجانب درگذشت این بانوی مومنه که نمادی از ایثار، صبر و مهر مادری برای زنان این مرز و بوم بود را به خانواده بزرگ آن مرحومه و نیز مردم قدرشناس ایران و خوزستان و خانواده شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می کنم.
یکی از بانوان شرکت کننده در این مراسم گفت: مادر شهید هاشمی اسوه صبر و مقاومت بود و امروز ما یکی از عزیزترین کسانمان را از دست دادیم.

یکی دیگر از حاضرین نیز عنوان کرد: این مادر نمونه، نه تنها افتخار کشور بلکه افتخاری برای کل کشورهای مقاومت است. ترسی در وجودشان نبود و همیشه به خانواده های شهدا سر می زد. ما هم به تبعیت از وی نمی گذاریم پرچم کشورمان بر زمین بیفتد.
به گزارش خبرنگار زنان نیوز، شهید علی هاشمی از جمله فرماندهان شجاع و جوان دفاع مقدس بود که به دلیل آشنایی با مناطق عملیاتی و نیز بینش اطلاعاتی نقش مهمی در میان فرماندهان سپاه در خلال جنگ ایران و عراق داشت.
هم رزمان شهید، رشادت های سردار هور را پرورش یافته در دامان مادری شجاع عنوان می کردند، مادری که هم شهید پرور بود و هم فرزندانی عفیف را تربیت کرد.
گفتنی است : شهید سرلشکر هاشمی در چهارم تیر ماه 67 در یک حمله هوایی نابرابر به شهادت رسید و پیکرش پس از 22 سال در جزیره مجنون شناسایی شد.
انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مادر سردار شهید علی هاشمی ، زکیه اهوازیان، تشییع پیکر، خوزستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو