در گفت وگو با فعال حقوق زن و خانواده مطرح شد:

نقض حقوق زنان غربی از تجارت و برده داری تا شکستن حریم های اخلاقی

جوامع غربی ابزاری بودن زن را به عنوان ارزش درجامعه تعریف کرده است. آمار تجاوز و از بین بردن حرمت زنان در اروپای مدعی حقوق زنان نیز همچون امریکا قابل توجه است. از هر چهار زن در سوئد یک زن مورد تجاوز قرار می‌گیرد که آماری بسیار دردناک به نظر می‌رسد.
نقض حقوق زنان غربی از تجارت و برده داری تا شکستن حریم های اخلاقی
1402/09/05 - 11:21
تاریخ و ساعت خبر:
176904
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حقوق زن دستاوزی برای کشورهای غربی برای برخی از فشارهای سیاسی بر ملت ها به ویژه ملت های مسلمان به منظور رسیدن به برخی از اهداف سیاسی و سلطه طلبانه آنهاست. اما آنچه در واقعیت جوامع غربی در حال رخ دادن است نقض حقوق زنان در همه عرصه ها است به صورتی که می توان در این زمینه مطالبه گر بود .
آمار قتل زنان ، تجاوز به دختران و زنان، استفاده ابزاری از زنان که در این کشورها آمار وحشتناکی از طریق مراجع ذی طلاح ارائه می شود .
در این زمینه، گفت وگویی با سرکار خانم نوتاج کارشناسی ارشد مشاوره درمامایی و فعال فرهنگی در زمینه حقوق زن در خانواده انجام داده ایم .
نگاه واقعی غرب به جایگاه زن در اجتماع چگونه است؟
عرض سلام و ادب دارم خدمتتون بنده پاسخ شمار و با کلام رهبری آغاز می کنم رهبر معظم انقلاب در دیدار چندی پیش خود با بانوان فرهیخته و فعال درباره عملکرد غرب نسبت به زن فرمودند: «تجارت و برده‌داری جنسی، شکسته شدن همه حد و مرز‌های اخلاقی و عرفی و قانونی کردن مسائلی مانند همجنس‌بازی که در همه ادیان الهی حرام است و افتضاحات دیگر، نتایج نگاه و فرهنگ غرب به زن است، بنابراین اجتناب شدید از نگاه غربی در مقوله زن، از واجبات عملی است».
در واقع شما آمارتجاوز جنسی رو در کشور آمریکا ببینید براساس گزارش مرکز جرایم امریکا، روزانه در این کشور به طور میانگین ۱۸۷۱ زن مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. در ارتش امریکا از هر سه زن دست‌کم یک نفر مورد تجاوز قرار می‌گیرد. آمار‌ها نشان می‌دهد ۹۰ درصد زنان شاغل در ارتش امریکا در طی جنگ خلیج‌فارس مورد تجاوز قرار گرفته‌اند بنابراین در کشوری که ادعای حقوق زن در جامعه می کند و به اسم آزادی در اسارت جنسی قرار میده خودش گویای تمامی واقعیت هاست.
به نظر شما چراجوانانی با تصور آزادی بیشتر و حقوق زن به کشورهای غربی مهاجرت می کنند؟
متاسفانه با توجه به جنگ رسانه ای و تبلیغات گسترده غرب در ارتباط با آزادی و حقوق زن در جامعه تعریف جایگاه والای زنان در خانواده و جامعه را تغییر داده و نگاه ابزاری به زن را جایگزین آن کرده است.
ابزاری بودن زن را به عنوان ارزش درجامعه تعریف کرده است. آمار تجاوز و از بین بردن حرمت زنان در اروپای مدعی حقوق زنان نیز همچون امریکا قابل توجه است. از هر چهار زن در سوئد یک زن مورد تجاوز قرار می‌گیرد که آماری بسیار دردناک به نظر می‌رسد. بر طبق آمار که در گزارش بررسی اجمالی تخلفات جنسی در انگلیس و ولز توسط وزارت دادگستری منتشر شده است حدود ۸۵ هزار تجاوز جنسی صورت گرفته است. آمار‌ها نشان می‌دهد که از هر پنج زن انگلیسی یک زن خشونت جنسی را قبل از ۱۶ سالگی تجربه کرده است
چگونه می توان واقعیت جایگاه زن در غرب را در جامعه به وضوح نشان داد؟
همان طور که گفته شد با توجه به هجمه رسانه ای غرب تنها راه مبارزه با جنگ شناختی تبیین جایگاه زن درجامعه باید به صورت گسترده اتفاق بیفتد همان طور که حضرت آقا فرمودند ما در مورد موضوع زن دفاع نمی کنیم بلکه حمله می کنیم و تنها دینی که والاترین جایگا را برای زن قائل شده است دین اسلام است.
ممنونم از اینکه وقت خودتون رو دراختیار ما قرار دادید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حقوق زن، نقض حقوق زن در غرب، مدعیان حقوق زن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران بزرگ
V
آرشیو