مقاومت غزه از زنان فلسطینی اسوه امروزی ایمان، صبر و مقاومت در جهان ساخته است

شاید همین روحیه مقاومت و ایثار در زنان غزه باعث شده که اینگونه انتخاب شوند و در امتحان الهی موفق و سربلند باشند و از خود اسوه ای از صبر و متانت و مقاومت در بین زنان در جهان بسازند.
مقاومت غزه از زنان فلسطینی اسوه امروزی ایمان، صبر و مقاومت در جهان ساخته است
1402/11/01 - 12:53
تاریخ و ساعت خبر:
189193
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - تهران بزرگ - مینا درویش وند : بیش از صد روز است که یکی از بهترین ارتش های دنیا در مقابل یک گروه مقاومتی به ستوه آمده و از هر جنایتی برای رسیدن به مقاصد پلیدش بهره برد لیکن موفق نبوده است.
براستی چه نیرو و چه قدرتی در مردم غزه وجود دارد که در این چند ماه علی رغم مصائب روزانه ای که گریبانگیر شان شده دست از مقاومت و ایستادگی برنمی‌دارند.
مصائب غزه بقدری سنگین و طاقت فرساست که حتی برخی سیاسیون مخالف مقاومت در اقصی نقاط جهان از این همه ظلم و کشتار و مصیبت به ستوه آمده اند.
ایمان به نصرت الهی ، تقوا و صبر دربرابر مصائب ، اعتماد به پروردگار یاری بخش، همه و همه در وجود تک به تک اهالی غزه نمود دارد
در تاریخ کمتر سراغ داریم که دشمن خانه و کاشانه یک ملتی را ویران کند اما مردان آن سرزمین دست از مقاومت برندارند
و مگر نه این است که زنان شجاع غزه دلگرمی شوهران و برادران و پدرانشان برای نبرد با قطب استکبار در جهانند
زنانی که می‌دانند زندگی و خانه شان زیر بمباران نابود می‌شود اما گلایه ای ندارند و این حجم از صبوری و روحیه مجاهدت ستودنیست.
شاید همین روحیه مقاومت و ایثار در زنان غزه باعث شده که اینگونه انتخاب شوند و در امتحان الهی موفق و سربلند باشند و از خود اسوه ای از صبر و متانت و مقاومت در بین زنان در جهان بسازند.
اگر زنان غزه این روحیه شهادت طلبی را نداشتند، مردان خود را راهی مبارزه با پلید ترین های دنیا راهی نمی‌کردند.
اگر زنان غزه از نابودی زندگی شان، از خون ریخته شده یکایک فرزندانشان به ستوه می آمدند هرگز مقاومت غزه، نمونه گروه مقاومت آزادیخواه و مقاوم و خداجوی در جهان شناخته نمیشد.
و اگر جوان غزه روحیه شهادت طلبی را از شیر مادر خود نگرفته بود هرگز در مقابل این حجم از ظلم و جنایت و خفگان دوام نمی آورد.
بیهوده نیست که در هیچ برهه ای از تاریخ این تعداد شهیده زن که در غزه به شهادت رسیدند نمی‌بینیم.
شهدای زن غزه آن هنگام که فرزند خردسال خود را برای در امان ماندن از آوار خانه های ویران شده بر اثر بمب‌های رژیم کودک کش در آغوش می‌کشد تا خود را فدای نسلی کند که آینده اسلام را شکل می‌دهد، براستی اسطوره ای از نجابت، لطافت، مقاومت، ایستادگی و قدرت ایمان الهی ست.

✍️مینا درویش وند

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان غزه، مقاومت، روحیه ایمان، صبر،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو