خبرنگار طنین یاس در جشنواره ملی تقریب مذاهب برگزیده شد

جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب به ایستگاه پایانی رسید و سمیرا رجبی «خبرنگار خبرگزاری فارس» و «طنین یاس» توانست از بین بیش از یکهزار اثر ارسالی به دبیرخانه با نظر هیئت داوران شایسته تقدیر شد.
خبرنگار طنین یاس در جشنواره ملی تقریب مذاهب برگزیده شد
1401/10/11 - 12:20
تاریخ و ساعت خبر:
143983
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب به میزبانی خبرگزاری ایسنا گلستان برگزار شد که در هفت قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس و چندرسانه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب با ارسال یکهزار و 78 اثر به دبیرخانه به ایستگاه پایانی رسید و خبرنگار طنین یاس در بخش گزارش شایسته تقدیر شد.
آیین اختتامیه «جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب» پیش از ظهر امروز در دانشگاه فرهنگیان گرگان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، عرفاتی «مدیرعامل خبرگزاری ایسنا»، مدیر کل ارشاد گلستان و جمعی از مسوولان برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان گفت: وحدت عامل توسعه است و توسعه نیز عامل وحدت به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه هدف نهایی ما در حوزه فرهنگی، تربیت جوان مومن انقلابی است، افزود: تربیت جوان انقلابی یکی از اهداف اصلی ماست که متاسفانه فرهنگ یکی از کارهای برزمین مانده محسوب می‌شود.
شهبازی با بیان اینکه به حوزه فرهنگی باید توجه ویژه‌ای شود، افزود: فراگیری حداقل 50 درصد جوانان دانشجو استان گلستان در حوزه فرهنگی از اهداف ما است که باید به درستی به آن پرداخته شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از گنجینه های استان گلستان صنعت اسب است، گفت: هدف علمی ما صادرات 5 میلیون دلار در سال است که به واسطه تکنولوژی هایی که در اختیار جهاد دانشگاهی گلستان است این کار اتفاق خواهد افتاد.
رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با بیان اینکه یکی از مزیت های مهم گلستان توسعه گیاهان دارویی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه توسعه گیاهان دارویی در استان مغفول مانده است در دستور کار داریم که سالانه 780 هکتار از اراضی گلستان را زیر کشت گیاهان دارویی قرار دهیم.
*گلستان، نماد همدلی است.

آخوند خوجملی در آیین اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب خاطرنشان کرد: استان گلستان نماد وحدت، برادری و همدلی است و این مهم جز به برکت حضور مردم بابصیرت و آگاه میسر نمی شود.
دستيار امور اهل سنت استاندار گلستان اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان بویژه شهید مقاومت «سردار سلیمانی» را باید گرامی بداریم باید بدانیم امنیت امروز کشور ما مرهون شهدا و داشتن رهبری فرزانه و حکیم است.
* یکهزار و 78 اثر به جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب ارسال شد
دبیر جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب در گلستان از ارسال یکهزار و 78 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: بیشترین اثر در بخش خبر با 37 درصد و کمترین آن در قالب عکس به جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب ارسال شد.
مهدی باقریان خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در قسمت مصاحبه سه درصد و در قسمت تیتر پنج الی هفت درصد بود که تعداد 12 استان در جشنواره شرکت کردند.
وی گفت: 52 درصد خبرها از خبرگزاری هاو 27 درصد از پایگاه های خبری و تحلیلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
*دشمن به دنبال آندلوسی کردن اسلام است/انسان های انقلابی و دلسوز را به خط کنیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: دشمن با تفرقه‌افکنی وارد میدان شده است و اکنون که در جنگ ترکیبی قرار گرفتیم دشمن تمام تلاش خود را برای تفرقه بین مردم ایران به کار گرفته و تمام تمرکزش را روی این موضوع قرار داده است.
سید علی مهاجر با بیان اینکه جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب می تواند هدف دشمن که اختلاف افکنی بین مذاهب شیعه و سنی است را نقش بر آب کند، اظهار کرد: اکنون ما در جنگ نامتقارن رسانه ای قرار گرفتیم.
به گزارش طنین یاس، در اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب از خانواده شهید «امرالله نادران» به عنوان شهید جهاد دانشگاهی و خانواده «شهید طاهری» به عنوان شهید شاخص رسانه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره تقریب مذاهب، خبرنگار طنین یاس، شایسته تقدیر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو