گردشگری

گذری به «جنگل النگدره» عروس جنگل‌های گلستان

پارک جنگلی النگدره یکی از پارک های جنگلی شهر گرگان در استان گلستان می باشد. که به عنوان یکی از ۷ منطقه نمونه گردشگری کشور و همچنین پارک جنگلی شاخص شمال کشور انتخاب و معرفی گشته است. داخل پارک النگدره، جاده ای آسفالته قرار گرفته است. و به هر کجای آن می توانید بروید. و از طبیعت بی نظیر آن بهره مند شوید. پارک جنگلی النگدره دارای مساحت ۱۸۵ هکتار میباشد. و در ۵ کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان در مسیر جاده ناهار خوران واقع شده است.
گذری به «جنگل النگدره» عروس جنگل‌های گلستان
1401/10/13 - 09:24
تاریخ و ساعت خبر:
144045
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - گلستان: جنگل النگدره شهرستان گرگان یکی از جاذبه های گردشگری استان گلستان محسوب می‌شود و در هر فصل سال رنگ و جلوه تماشایی و دیدنی دارد اما در پاییز اگر به این جنگل زیبا سفر کنید شاهد زیبایی دوچندان این طبیعت زیبا خواید بود.
به گزارش طنین یاس از گلستان، استان همیشه سرسبز گلستان یکی از مناطق دیدنی و گردشگری در شمال ایران است و جغرافیای این استان به سه دسته کوهستانی، دامنه‌ای و جلگه‌ای تقسیم می شود.

همه جای گلستان زیبا و دل انگیز است به ویژه مرکز استان که مهد تمدن ایران زمین و دارای قدمت تاریخی هزارساله و سرشار از نعمت خداوند متعال است.

پارک جنگلی النگدره یکی از پارک های جنگلی و بسيار معروف شمال کشور است و در قسمت پنج کیلومتری جنوب غرب شهرستان گرگان قرار دارد.

در دل این جنگل های خوش آب و هوا و دل انگیز، جنگلی وجود دارد که عروس طبیعت گلستان است و نامش النگدره است.
این جنگل زیبا مساحتی بالغ بر 185 هکتار دارد و در دلش آبشار و چشمه‌های زیبایی جای گرفته است. به اواسط این جنگل رؤیایی که می رسی رودخانه ملاشی جریان داردو درختان سربه فلک کشیده ای همچون توسکا، لرگ، ممرز، انجیلی، افرا، بلوط، بید و شیردار به چشم می‌خورد.
گردشگرانی که به این مکان زیبا و دلربا سفر می‌کنند عکسهای زیادی از خودشان با طبیعت بکر و دوست داشتنی می اندازند.

اگر کمی خوش شانس باشید فصل پاییز را برای سفر به این منطقه انتخاب می‌کنید زیرا شکوه نهایی طبیعت را در این فصل سال مشاهده خواهید کرد.
خبرنگار - سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استان گلستان، جنگل النگدره، جاذبه های گردشگری، پارک چنگلی النگدره،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو