«شهید حاج قاسم سلیمانی» تربیت یافته مکتب خمینی(ره) است

دبیر شورای حزب‌الله و عضو مرکزی شورای وحدت گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
«شهید حاج قاسم سلیمانی» تربیت یافته مکتب خمینی(ره) است
1401/10/13 - 17:39
تاریخ و ساعت خبر:
144071
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حسین الله کرم در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت «شهید حاج قاسم سلیمانی» که با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان همراه با مردم ولایی و انقلابی در مسجد جامع شهرستان مینودشت برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مسلمان معتقد به بود اخلاص در نیت و کارش موج می‌زد درحقیقت ایشان تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان محسوب می‌شود، تصریح کرد: شهید سلیمانی در حوزه‌ های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی یک الگو بود و پشتیبانی از انقلاب را بر خود واجب می دانست.

الله کرم تبعیت از رهبری را خط قرمز اسلام برشمرد و گفت: نگاه شهید سلیمانی به ولایت فقیه همان تفکر اسلام سیاسی است و جمع شدن این تفکر با احوالات درونی و ایمانی از شاخصه های بارز ایشان بود.
وی افزود: شهید سلیمانی معتقد بود در جامعه‌ای که در آن حکومت صالح حاکم نباشد مردم به کمال نمی رسند و همواره در کارهایش به حضرت زهرا(س) متوسل میشد.
دبیر شورای حزب الله و عضو مرکزی شورای وحدت گفت: شهید سلیمانی تمام نشانه‌ های یک مسلمان سنتی را در خود جای داده بود اما در عین حال توجه داشت که اسلام فقط به مسائل درونی محدود نشود اگر اینچنین شد ناقص است مسلمانان باید به یک واقعیت مهمی که جامعه است توجه ویژه ای داشته باشند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید حاج قاسم سلیمانی، مکتب سلیمانی، مکتب خمینی، سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، استان گلستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو