حجت الاسلام رضایی: «شهید سلیمانی» تمام حلقه‌های مقاومت را به هم پیوند داد/ ملک شاهکویی: نقش «شهید سلیمانی» در دفاع مقدس بی نظیر است

مسئول نمايندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه «شهید سلیمانی» تمام محورهای مقاومت را به هم پیوند داد، گفت: مردم ولایت مدار ایران زمین «شهید سلیمانی» را عضو خانواده خود می دانستند و دیدید که چه جمعیت کثیری برای تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام آمدند.
حجت الاسلام رضایی: «شهید سلیمانی» تمام حلقه‌های مقاومت را به هم پیوند داد/ ملک شاهکویی: نقش «شهید سلیمانی» در دفاع مقدس بی نظیر است
1401/10/17 - 11:49
تاریخ و ساعت خبر:
144191
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام علی رضایی «مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم سومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهید پرور و ولایی ایران زمین «شهید سلیمانی» را عضوی از خانواده خود می دانستند مشاهده‌ کردید بعد از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) شاهد بزرگترين و عظیم ترین مراسم تشییع پیکر در تاریخ اسلام بودیم.

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و در نزد خداوند سبحان روزی می خورند، تصریح کرد: وقتی کار برای خدا انجام شود قطعا خداوند مقتدر و دانا عزت و سربلندی را به این افراد می‌دهد، از مشخصه‌های شهید سلیمانی ولایت مدار بودن و خالصانه کار کردن برای خدا بود این عمل خالصانه برای خدا سبب عزت و عظمت این مرد بزرگ شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شهید سلیمانی بیش از 19 سال در نیروی قدس سپاه خدمت کرد و در کشورهای مختلف مسلمان و غیر مسلمان حضور یافت و امنیت را به کشورها هدیه داد.
وی خطاب به معاندین نظام گفت: بی انصاف ها اگر به شما بگویند یک بند از انگشت فرزندت را قطع کن تا میلیاردها دلار به شما بدهیم آیا قبول می‌کنید چقدر به شهدای مدافع حرم متلک گفتید چقدر جفا کردید که آنها پول می‌گیرند و می روند ببینید چقدر شهدای مدافع حرم از جمله شهید سلیمانی مظلوم بودند.
رضایی حضور شهید سلیمانی در کشور سوریه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر شهید سلیمانی در سوریه حضور نداشت سوریه سقوط می‌کرد 75 درصد سوریه به‌دست داعشیان افتاد 60 درصد عراق از دست رفته بود حضور مدافعان حرم و در راس آن سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی بود که سوریه و عراق نجات یافت.
وی افزود: تنها کشور عربی که در جنگ دوران دفاع مقدس در کنار ایران ایستاد کشور سوریه بود با دستان خالی هشت سال پشت ایران ماند و اکنون که ایران در اوج قدرت به سر می برد وظیفه ماست که پشت این کشور را خالی نکنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: شهید سلیمانی تمام محورهای مقاومت را به هم پیوند داد در حقیقت حلقه وصل مقاومت کشور سوریه بود و این کشور بسیار حائز اهمیت است.
رضایی گفت: تنها کسی که در زمان جنگ در سوریه و عراق پشت شهید سلیمانی ایستاد ولایت فقیه بود دولت گذشته باید پاسخگو باشد.

نقش «شهید سلیمانی» در دفاع مقدس بی نظیر است
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بی نظیر است.
وی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون رشادت‌های شهیدان معظم از جمله شهید سلیمانی است، تصریح کرد: حضور شهید سلیمانی در کشورهای سوریه و عراق بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت بود با وجود ممانعت های عده ای که به حضرت آقا فشار می آوردند و می گفتند که سوریه و عراق به ما چه ربطی دارد شما باید به مشکلات امور داخل بپردازید ولی شهید سلیمانی توانست داعش را در این کشورها زمین گیر کند.
ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: نقش اثرگذار و مهم شهید سلیمانی در جنگ 33 روز بر کسی پوشیده نیست همچنان جنگ 22 روزه ای که در فلسطین اتفاق افتاد و غزه قهرمان پیروز میدان شد این پیروزی ها ماحصل تلاش های شهدا از جمله شهید سلیمانی است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اقدامات زیربنایی مقاومت و روحیه جنگندگی شهید سلیمانی افزود: اگر رشادت‌های شهید سلیمانی نبود اکنون دشمن تمام غرب آسیا را گرفته بود.
وی تصریح کرد: هنوز زود است که امثال شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و کسانی که اسلام را نجات دادند را بشناسیم امروز آمدیم تا تجدید میثاق دوباره با آرمانهای شهید سلیمانی ببندیم.
ملک شاهکویی با بیان اینکه فکر نکنید کار معاندین تمام شده است ما باید همواره هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: مبارزه تازه شروع شده است دشمنان با روش های جدید برای جنگ با اسلام دوباره می آيند آنها ما را رها نکردند و ما هم آنها را رها نمی کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول نمايندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ، حجت‌الاسلام علی رضایی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو