نقش کلیدی «شهید سلیمانی» در تقریب مذاهب بسیار ارزشمند است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گمیشان با تاکید بر نقش کلیدی شهید سلیمانی در تقریب مذاهب گفت: دعوت به وحدت و تقریب مذاهب از اهداف شهید سلیمانی بود.
نقش کلیدی «شهید سلیمانی» در تقریب مذاهب بسیار ارزشمند است
1401/10/18 - 12:45
تاریخ و ساعت خبر:
144243
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی اسدی صبح امروز در نشست تخصصی که در راستای نخستین همایش ملی «تقریب مذاهب انقلاب اسلامی» و «تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب» در کانون عبدی جان آخوند شهرستان گمیشان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به وحدت و تقریب مذاهب از اهداف شهید سلیمانی بود و دشمن در تلاش است تا تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد کند و شهید سلیمانی به خوبی از فتنه دشمنان با خبر بود و در این زمینه تلاش مجاهدان ای انجام داد.
وی با بیان اینکه «وحدت» مهمترین مولفه برای استمرار امنیت در هر جامعه است، تصریح کرد: برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی در گام دوم نیازمند وحدت واقعی در جهان اسلام هستیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان ابراز کرد: روحیه فداکاری، ایثار و گذشت در سردار دلها موج می‌زند این شهید والامقام تمام عمر خود را وقف مجاهدت در راه اسلام کرد.
اسدی با تاکید بر اینکه «شهید سلیمانی» سرباز واقعی ولایت بود، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی فرمانده ای مقتدر، شجاع و نترس بود که در عین حال دلسوز مردم هم بود به همین دلیل است که نه تنها در دل مردم ایران بلکه در محبوبیت بین المللی داشت.
وی تقریب مذاهب و نزدیک کردن دلها در جهان را امری مهم و ضروری خواند و ابراز کرد: نقش شهید سلیمانی در این مقطع مهم و حساس هم از جهت علمی و عملی در زمینه وحدت و تقریب بین المللی اسلامی بسیار ارزشمند است شهید سلیمانی با تمام وجود در این عرصه ورود پیدا کرد و مقاومت را به وجود آورد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گمیشان افزود: شهید سلیمانی یک امت بود و هدف متعالی این شهید اتحاد بین شیعه و سنی است و جبهه اسلام را در مقابل استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل متحد کرد.
اسدی با بیان اینکه شهید سلیمانی با تمام وجود در مقابل استکبار جهانی ایستاد، گفت: دشمنان همواره از وجود شهید سلیمانی احساس خطر می کردند به همین دلیل به دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا این شهید بزرگوار را به شهادت رساندند.
خبرنگار : سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان، شهید سلیمانی، تقریب مذاهب، همایش ملی تقریب مذاهب انقلاب اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو