«جهاد تبیین» و «جهاد روشنگری» هرگز تعطیل نمی شود

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جهاد تبیین و جهاد روشنگری هرگز تعطیل نمی شود.
«جهاد تبیین» و «جهاد روشنگری» هرگز تعطیل نمی شود
1401/10/24 - 13:11
تاریخ و ساعت خبر:
144429
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه جهاد تبیین که در حسینیه الغدیر سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین و جهاد روشنگری هیچگاه تعطیل نمی شود ممکن است فشار ها و تحریم های ظالمانه دشمن علیه ایران روزی کاهش یابد اما چیزی که دائمی و همیشگی است جنگ روانی روانی و تبلیغاتی دشمن است.
وی با بیان اینکه دشمن به جنگ شناختی روی آورده است، تصریح کرد: هر چه از مبدا انقلاب به سمت جلو پیش رفتیم دشمن به سمت جنگ شناختی رفت و بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرد و هدف اصلی آنها تسخیر مغزها، قلب ها و اندیشه های ملت ایران بود.
جوانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص تبلیغات رسانه دشمن علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای گسترده، ملت ما را در محاصره تبلیغاتی خود قرار دادند تا نوع نگاه ملت ایران بویژه جوانان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مان منفی و بدبین کنند.
وی گفت: دشمن در تلاش بود جوانان ما را نسبت به عوامل اقتدار نظام اعم از رهبری، امام، سپاه، بسیج، روحانیت و هر عاملی که نگهدارنده انقلاب است است را تضعیف کند.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو رابطه قلبی بین مردم و ولایت است، افزود: برای مقابله با جنگ شناختی که دشمن به راه انداخته است جهاد تبیین امری ضروری است.
جوانی درخصوص نقشه های دشمن در اغتشاشات اخیر گفت: هدف دشمن از طراحی اغتشاشات اخیر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود آنها به دنبال بهانه ای برای به آشوب کشیدن در کشور ایران بودند که خوشبختانه این فتنه دشمنان ناکام ماند.
وی خاطرنشان کرد: برای آنکه دشمن نتواند در نقشه های خود موفق شود، باید روش آگاه سازی مردم را در پیش بگیریم و نقش امروز هادیان سیاسی در جامعه بسیار مهم است.
معاون سیاسی نمایندگی سپاه پاسداران گفت: دشمنان برای نابودی کشور ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند بیش از 40 سال برای از بین بردن و ساقط کردن کشور ایران تلاش کردند و سرمایه‌گذاری کردند ولی دشمن در برابر فشارها، تحریم ها و توطئه های دشمن ایستاد و مقاومت کرد.
وی افزود: تا زمانی که دشمن امید داشته باشد دست از دشمنی با ایران برنمی دارد باید این امید را از دشمن بگیریم.
خبرنگار- سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جهاد تبیین، جهادروشنگری، جنگ شناختی، بصیرت افزایی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو