رئیس جدید بسیج رسانه گلستان معارفه شد/ تلاش دشمن متمرکز بر انتخابات 1402 است

آیین تودیع و معارفه رئیس بسیج رسانه گلستان ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.
رئیس جدید بسیج رسانه گلستان معارفه شد/ تلاش دشمن متمرکز بر انتخابات 1402 است
1402/03/10 - 13:56
تاریخ و ساعت خبر:
148969
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گرگان، آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد این مراسم از زحمات محمدمهدی تجری تقدیر و همایون فر به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه گلستان معرفی شد.
در این مراسم سردار علی ملک شاهکویی ابراز کرد:
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه کانون انتقال قدرت از غرب به شرق، جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد و ناظر پیچیدگی و تنوع خصومت دشمنان هستیم اکنون شاهد آن هستیم که کانون انتقال قدرت از شرق به غرب، جمهوری اسلامی ایران است و آینده جهان ابتدا به دست جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین است.
وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات 1402 تاکید کرد و گفت: اکنون شاهد آن هستیم که تلاش دشمن متمرکز بر انتخابات 1402 است مردم باید در این صحنه مهم حضور باشکوه و دشمن شکنی داشته باشند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: قریب به یک سال است که حضرت آقا قبل از شروع انتخابات به این موضوع مهم ورود پیدا کرد انتخابات خبرگان بسیار مهم است اینکه چه فردی را به این کرسی هدایت کنیم بسیار حائز اهمیت است.
ملک‌شاهکویی ابراز کرد: برگزاری این انتخابات هم برای ما هم برای دشمن بسیار حائز اهمیت است اگر مجلس ضعیفی تشکیل شود دشمن قدرت می‌گیرد و همه چیز فرو می‌ریزد باید با حضور ولایی و بی‌نظیر خود در انتخابات امید دشمنان را ناامید کنیم.
وی با بیان اینکه ایجاد انسجام بین نیروهای انقلابی بسیار مهم است، تصریح کرد: در انتخابات گذشته 63 درصد مردم پای صندوق‌های رای حاضر شدند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دشمن از همان آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی به دنبال نابودی و ساقط کردن انقلاب اسلامی بود ولی خوشبختانه به صورت معجزه آسایی شاهد نقش برآب شدن توطئه‌های دشمنان بودیم.
ملک‌شاهکویی با بیان اینکه عده‌ای در این امتحان مردود شدند و از قطار انقلاب پیاده شدند، گفت: در اغتشاشات اخیر دیدیم ملت بزرگ ایران چطور در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد برخی‌ها در صحنه پایشان لرزید و فکر کردند کار این نظام تمام است اما جمهوری اسلامی با اقتدار و با قدرت پیش رفت.
وی افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر بالا و مقتدرانه خود تمام معادلات دشمن را به هم ریخت و دشمن در این مرحله شکست سنگینی خورد.
تجری مسئول سابق بسیج رسانه گلستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی اصحاب رسانه در دستورکار قرار گیرد، گفت: باید برنامه‌های توانمندسازی برای اصحاب رسانه در ابعاد مختلف برگزار شود تا تولید محتواهای درخور و جریان سازی را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه تمرکز دشمن اکنون بر رسانه‌ها است، افزود: رسانه‌ها نقش مهم و اساسی در امیدآفرینی جامعه دارند.
مسوول جدید بسیج رسانه گلستان گفت: آنچه امروز انقلاب اسلامی به آن احتیاج دارد نقش آفرینی به موقع و به جاست.
همایونفر با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید جامعه‌تر و اثربخشی داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه باید با برنامه‌های مدون و به عنوان تیغ برنده محسوب شود و خبرگزاری ها، روزنامه‌ها، نشریات و هفته نلمه ها همه و همه در خط مقدم تهاجمات دشمن قرار بگیرند و برای منافع انقلاب قلم بزنند.
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معارفه، رئیس جدید بیسج رسانه گلستان، همایون فر،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو