حجت‌الاسلام گرزین: امام خمینی «ره» بزرگترین معجزه قرن است/آخوند میرابی: امام خمینی «ره» راه استقامت را به جهانیان آموزش داد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امام خمینی «ره» بزرگترین معجزه قرن است، گفت: امام خمینی «ره» شخصیت کم‌نظیر تاریخی است و احیاگر عزت مسلمانان و پیام‌آور اسلام ناب محمدی است.
حجت‌الاسلام گرزین: امام خمینی «ره» بزرگترین معجزه قرن است/آخوند میرابی: امام خمینی «ره» راه استقامت را به جهانیان آموزش داد
1402/03/13 - 11:46
تاریخ و ساعت خبر:
149078
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست تخصصی «امام خمینی (ره) احیاگر هویت امت اسلامی و همبستگی اجتماعی که در سالن سردار شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی «ره» به معنای واقعی کلمه توانست تمامی دسيسه های دشمنان را نابود کند دشمنانی که تمام تلاششان را کردند که با ایجاد تفرقه، شکاف بین مسلمانان ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: امام خمینی «ره» مسیر نورانی احیای اسلام را در روح مردم دمیدند باید تلاش کنیم این مسیر باشکوه را به خوبی طی کنیم.
*خواص نباید بگذارند مکتب امام کمرنگ شود
امام جمعه آق قلا با تاکید بر اینکه وظایف مهم خواص درصورت کمرنگ شدن راه امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری در جامعه، بیدار کردن مردم است، گفت: باید خواص، وحدت را بین مردم ایجاد کنند و از ان با چنگ و دندان محافظت کنند.
حاج آخوند رهبر با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انفجار نور بود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم اسلام ناب محمدی را به جهانیان بشناسانیم.
وی با بیان اینکه عده‌ای با طغیان مالی و خودمحوری به جایگاه ولایت خیانت می‌کنند، تصریح کرد: هر چیزی که انبیاء الهی دارند در راه اسلام و حقیقت صرف می‌شود درواقع هیچ مال و ارثی جز محبت اهل بیت(ع) برای ما باقی نمانده است باید این محبت اهل بیت(ع) را در جامعه پررنگ کنیم.
*نخبگان باید در تنویر افکار عمومی و تبیین مسائل روز نقش‌آفرینی جدی داشته باشند
مدیر حوزه امام صادق(ع) شهرستان گرگان گفت: منافاتی بین دین و مردم سالاری وجود ندارد این بزرگترین شاخصه مکتب سیاسی حضرت امام «ره» است.
حجت‌الاسلام سید محسن طاهری افزود: مردم بهانه را از دست دشمنان گرفتند و اثبات کردند که خودشان حکومت دینی را انتخاب کردند و خودشان از حاکمیت دین و قوانین الهی حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان باید در تنویر افکار عمومی و تبیین مسائل روز و معارف اسلامی و جهاد تبیین نقش‌آفرینی جدی داشته باشند.
*امام خمینی «ره» نقش مهمی در بسترسازی تحقق تمدن نوین انقلاب اسلامی را رقم زد
معاون تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام خمینی(ره) بزرگترین معجزات قرن را رقم و نقش مهمی را در راستای بسترسازی تحقق تمدن نوین اسلامی رقم زد.
حجت‌الاسلام دیلمی با تاکید بر اینکه جایگاه مبارزاتی حضرت امام راحل با رژیم ستمشاهی ستودنی است، ابراز کرد: یکی از شخصیت‌های بارز امام خمینی(ره» روحیه استکبار ستیزی، جایگاه مبارزاتی علیه رژیم طاغوت در کنار معنویت و اخلاص ایشان بسیار پررنگ بود.
معاون تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امام خمینی «ره» در کنار اخلاص و معنویت، فقاهت، عقلانیت، معنویت یک شخصیت بی‌بدیل و بی‌نظیر که با تاسی از ائمه معصومین(ع) در شرایطی که رژیم طاغوت خیمه زده بود توانست به فضل الهی حکومتی را تاسیس کند که نقش مهمی را در تحولات منطقه رقم زد.
حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه امام خمینی «ره» شخصیت بی‌نظیر تاریخی است، خاطرنشان کرد: نقش جهاد تبیین نقش بسیار مهم و پررنگی است.
*امام خمینی «ره» منادی وحدت است
مسوول مرکز مفتاح در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از نعمتهایی که انسان باید همیشه شکرگذار آن باشد نعمت خروج انسان از ظلمت به نور است.
حجت‌الاسلام سید مهدی میرپارسایی خاطرنشان کرد: موظف هستیم در مرکز مفتاح در چهار حوزه آموزش، پژوهش، رسانه‌ای و پشتیبانی فعالیت داشته باشیم و از اندیشمندان مختلف در حوزه‌های مربوطه به ادیان و مذاهب بهره ببریم.
وی با بیان اینکه امام راحل منادی وحدت است، افزود: امروز گرد هم جمع شدیم تا ابعاد شخصیتی امام راحل را بررسی کنیم و این شخصیت بزرگ تاریخ را به جهان بشناسانیم.
امام جمعه شهرستان بندرترکمن با تاکید بر اینکه امام خمینی «ره» راه استقامت را به جهانیان آموزش داد، گفت: اگر امروز اندیشمندان بویژه علما علی‌الخصوص علمای ایرانی که جایگاه حضرت امام خمینی «ره» را درک کردند شاکر این نعمت نباشند درحقیقت خداوند متعال را ناراحت کردند.
حاج آخوند میرابی با اشاره به اینکه عالیترین مخلوق در نزد خداوند «علما» هستند، خاطرنشان کرد: با درک حقیقی شخصیت امام خمینی «ره» خواهیم توانست خودمان را به آرمان‌های امام و منویات رهبری نزدیک کنیم.
وی افزود: امام خمینی «ره» راه استقامت را نه تنها به ایرانیان بلکه به تمامی دنیا آموزش داد و اکنون که شاهد آن هستیم مسلمانان در مقابل مستکبرین مقاومت نشان داده و پیروز می‌شوند نشات گرفته از اندیشه‌های امام خمینی «ره» است.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان،نشست تخصصی «امام خمینی (ره) احیاگر هویت امت اسلامی و همبستگی اجتماعی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو