برگزاری ویژه برنامه مهمانی «10 کیلومتری غدیر» در گرگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از تدارک ویژه برنامه مهمانی 10 کیلومتری عید بزرگ غدیر در شهرستان گرگان خبر داد.
برگزاری ویژه برنامه مهمانی «10 کیلومتری غدیر» در گرگان
1402/03/16 - 20:00
تاریخ و ساعت خبر:
149226
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت با محوریت عید سعید غدیر که به همت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گرگان آماده برگزاری اجتماع بزرگ مهمانی 10 کیلومتری غدیر با حضور پرشور مردمی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مهمانی 10 کیلومتری نیاز به تبلیغات پرحجم رسانه‌ای داریم، افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار بست تا در اغتشاشات اخیر شهرستان گرگان را به عنوان دومین نقطه پرتلاطم کشور نشان دهد ما باید این تصورات واهی دشمنان را به هم بریزیم و برگزاری برنامه‌های پرحجم و اثرگذار اینچنینی می‌تواند چهره استان و شهرستان گرگان را اصلاح کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه باید گلستان را یک استان پیشرو در مسیر دینی و انقلابی معرفی کنیم، ابراز کرد: باید کاری کنیم تا عصبانیت دشمن و کفار را افزایش دهیم کار فاخر اربعین حسینی که در گلستان انجام شد در نوع خود بی‌نظیر بود و انصافا اهالی رسانه به خوبی این کار فرهنگی را به تصویر کشیدند.
گرزین با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان نقش راهبردی دارد، خاطرنشان کرد: باید یک ستاد عملیاتی قوی شکل گیرد به عنوان مثال تجربه اربعین نشان داد که چقدر مردم عطش دارند در این مراسمات شرکت کنند و حضور پررنگ داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر بتوانیم با مردم ارتباط بهتر و تبلیغات رسانه‌ای هوشمندانه‌ای داشته باشیم یقینا حجم استقبال مردمی افزایش خواهد یافت.
*استمرار برگزاری جشن 10 کیلومتری عید غدیر در گلستان
مدیرکل صدا و سیمای گلستان از استمرار برگزاری جشن 10 کیلومتری عید غدیر در گلستان خبر داد و گفت: در رسانه ملی یک برنامه مفصلی برای روز عید غدیر درنظر گرفته شده است.
شکری‌نیا خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز گلستان توانست تقریبا بعد از استان خراسان رکورد پوشش برنامه زنده کشور را به خود اختصاص دهد.
وی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان منشا خیر و برکت است، تصریح کرد: باید قبول کنیم که 50 درصد کار بر دوش رسانه‌ها است و صدا و سیمای گلستان این آمادگی را داردکه یک برنامه متمرکز، جامع و کامل با ضریب رسانه‌ای قدرتمند در روز عید غدیر به نمایش بگذارد.
*واقعه غدیر در گلستان پرشور برگزار شود
شهردار گرگان با تاکید بر اینکه باید مراسم جشن غدیر را باشکوه برگزار کنیم، افزود: واقعه غدیر یک واقعه بزرگی است که نیاز است روی آن به صورت ویژه کار شود تا شاهد حضور پرشور مردم در این جشن بزرگ باشیم.
سید النگی گفت: عید بزرگ غدیر می‌تواند محور وحدت جامعه اسلامی باشد باید این مراسم به صورت بسیار زیبا و لذتبخش در شهرستان گرگان برگزار شود.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گرگان، عید غدیر، وِیژه برنامه غدیر، مهمانی کلیومتری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو